tulossa DVD
It's from the spanish section, i don't know if this is true but if it is it's a great news
It seems Marcelo and Tarja authorized the editing of a dvd (and blu-ray) of the concert that took place in Caracas. It will include backstage material, interviews with fans and footage from the signing session and the concert filmed in HD.
Tarjan argentiina
3
632
Vastaukset
- Purple dove
Marcelo aikoo julkaista vielä yhden version "My Winter Strorm - The Final Fan Rip Off edition"
Siihen tulee tän konserttimateriaalin lisäksi yks ennenjulkistaton biisi " More Money"
:)- mutta mutta
siehän hauska yrität olla. Hyvänen aika, tottakai se nyt taiteilija rahaa haluaa, ellei nyt halua olla pelkkä "nälkätaitelija".
Tosin näyttää siltä että ainoa taho joka rahastaa onkin Nightwish. Sieltä puoleltahan noita uusia julkaisuja näkyy sikiävän enemmän kuin kovimmankin fanin lompakko antaa myöten. - näreet
mutta mutta kirjoitti:
siehän hauska yrität olla. Hyvänen aika, tottakai se nyt taiteilija rahaa haluaa, ellei nyt halua olla pelkkä "nälkätaitelija".
Tosin näyttää siltä että ainoa taho joka rahastaa onkin Nightwish. Sieltä puoleltahan noita uusia julkaisuja näkyy sikiävän enemmän kuin kovimmankin fanin lompakko antaa myöten.Savonlinnaan täytyy päästä esiintyy ,mutta toivottavasti vaatetus on sen mukainen eli ei risoja kuljahtaneita farkkuja ja lyhyttä minimekkoa ja kaljapullot pois soitinten takaa ;))) jättäkää juominen tauoille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358