Onko teille käynyt niin, että mahdollisesti olette jonkun lapsen biologinen isä, mutta lapsen äiti ja mahdollinen aviomiehensä vastustavat isyystutkimusta? Lain mukaan lapsella on oikeus saada tietää biologiset vanhempansa, mutta käytännössä tämä on mahdotonta tällaisissa tapauksissa kun lapsella ei ole aavistustakaan siitä, että isänsä saattaa olla joku muu kuin virallinen isänsä. Salaisät... Allekirjoittakaa alla oleva adressi. Ehkäpä jo piankin oikeus toteutuu ja mahdollinen lapsenne saa tietää oikean isänsä..
http://www.adressit.com/mikael77
Porilaismiehet huomio!
22
1057
Vastaukset
- säästyy
Mitä suotta. Säästyy 18 vuoden elatuskakku. Muksulle riittää yksi isä oli oikea tai ei. Kunhan on kelvollinen.
Miksi hämmentää soppaa omalla itsekyydellään ja mennä sähläämään toisten perhekuvioita?- von Lagerbom
Itsekkyydestä? Laissakin tuodaan selkeästi esiin, että lapsella on oikeus tietää biologinen isänsä.. En minä ainakaan vaadi isyystestiä mitenkään itsekkäistä syistä. Olen vaan sitä mieltä että jos minä olen jonkun lapsen isä, on minullakin oltava oikeus asia selvittää. Haluan varmuuden siitä olenko mahdollisesti jonkun lapsen "salaisä" vai en. Ja jos olen, totta kai haluan myös lastani tavata.. Ja turha tuomita, sillä en vaan oikein osaa hyväksyä sellaista, että minua käytettäisiin vain siitossonnina..
- Von Lagerbom
von Lagerbom kirjoitti:
Itsekkyydestä? Laissakin tuodaan selkeästi esiin, että lapsella on oikeus tietää biologinen isänsä.. En minä ainakaan vaadi isyystestiä mitenkään itsekkäistä syistä. Olen vaan sitä mieltä että jos minä olen jonkun lapsen isä, on minullakin oltava oikeus asia selvittää. Haluan varmuuden siitä olenko mahdollisesti jonkun lapsen "salaisä" vai en. Ja jos olen, totta kai haluan myös lastani tavata.. Ja turha tuomita, sillä en vaan oikein osaa hyväksyä sellaista, että minua käytettäisiin vain siitossonnina..
Alla ote Iltalehden artikkelista..
"Jämsänen toivoo tekeillä olevan lain menevän läpi eduskunnassa, sillä nykylain mukaan aviomiehen isyyden voi kumota vain lapsen äiti, aviomies itse tai lapsi.
- On väärin, että äiti voi yksin päättää olenko isä vai en. Sellaista oikeutta ei saisi olla kummallakaan vanhemmalla."
Mikä oikeus tosiaan on lapsen äidillä ja aviomiehellä omia toisen miehen siittämä lapsi? Mikäli joku esittää todisteet että mahdollisesti on lapsen biologinen isä, tulisi asiat silloin tutkia. Tällainen käy nykykeinoin kätevästi dna-testin avulla. Kun testiin ei vaatimuksista huolimatta suostuta, eikö jo se osoita, että lapsen äidillä todennäköisesti on jotain salailtavaa mieheltään,heh.. - soosiaalisuus kunniaan
Von Lagerbom kirjoitti:
Alla ote Iltalehden artikkelista..
"Jämsänen toivoo tekeillä olevan lain menevän läpi eduskunnassa, sillä nykylain mukaan aviomiehen isyyden voi kumota vain lapsen äiti, aviomies itse tai lapsi.
- On väärin, että äiti voi yksin päättää olenko isä vai en. Sellaista oikeutta ei saisi olla kummallakaan vanhemmalla."
Mikä oikeus tosiaan on lapsen äidillä ja aviomiehellä omia toisen miehen siittämä lapsi? Mikäli joku esittää todisteet että mahdollisesti on lapsen biologinen isä, tulisi asiat silloin tutkia. Tällainen käy nykykeinoin kätevästi dna-testin avulla. Kun testiin ei vaatimuksista huolimatta suostuta, eikö jo se osoita, että lapsen äidillä todennäköisesti on jotain salailtavaa mieheltään,heh..Minun mielestä sosiaalinen isyys on ainoa jolla on merkitystä. Ei sillä ole väliä kuka lapsen on siittänyt. Kukaan meistä ei nimittäin ole voinut valita edes _omia_ perintötekijöitään, joten arpapeliähän tämä kokonaisuutena vaan on. Joku on biologinen isä, mutta muuttuuko tuo tuntematon henkilö lapselle muka läheiseksi sen vuoksi! Todellinen isä on se joka on paikalla, läsnä, elää ja kasvaa lapsen mukana.
- von Lagerbom
soosiaalisuus kunniaan kirjoitti:
Minun mielestä sosiaalinen isyys on ainoa jolla on merkitystä. Ei sillä ole väliä kuka lapsen on siittänyt. Kukaan meistä ei nimittäin ole voinut valita edes _omia_ perintötekijöitään, joten arpapeliähän tämä kokonaisuutena vaan on. Joku on biologinen isä, mutta muuttuuko tuo tuntematon henkilö lapselle muka läheiseksi sen vuoksi! Todellinen isä on se joka on paikalla, läsnä, elää ja kasvaa lapsen mukana.
Sinulle olisi siis samantekevää olisiko elättämäsi lapsi sinun vai jonkun muun tekemä? Salli minun nauraa,heh..
- Joonas Von Winkeleugen
von Lagerbom kirjoitti:
Sinulle olisi siis samantekevää olisiko elättämäsi lapsi sinun vai jonkun muun tekemä? Salli minun nauraa,heh..
välitä siitä elatusmaksun suuruudesta. Jos tällainen isä rakastaa jopa jonkun huorintekijän lasta kuin omaansa ja lapsi rakastaa tätä elättäjää isänään niin mikä ylimaallinen oikeus sinulla HT on mennä pilaamaan lapsen elämää omilla itsekkäillä tarpeillasi. Oletkohan ihan terve. No et ole.
- von Lagerbom
Joonas Von Winkeleugen kirjoitti:
välitä siitä elatusmaksun suuruudesta. Jos tällainen isä rakastaa jopa jonkun huorintekijän lasta kuin omaansa ja lapsi rakastaa tätä elättäjää isänään niin mikä ylimaallinen oikeus sinulla HT on mennä pilaamaan lapsen elämää omilla itsekkäillä tarpeillasi. Oletkohan ihan terve. No et ole.
Syytä lain laatijoita, älä minua. On olemassa laki, joka oikeuttaa lapsen saada tietää biologinen isänsä.. Olisin holtiton isä jos en yrittäisi selvittää onko minulla mahdollisesti lapsi naisen kanssa, joka on naimisissa.. Ja huorintekijä on kyllä se nainen, en minä..
- yh äiti
von Lagerbom kirjoitti:
Syytä lain laatijoita, älä minua. On olemassa laki, joka oikeuttaa lapsen saada tietää biologinen isänsä.. Olisin holtiton isä jos en yrittäisi selvittää onko minulla mahdollisesti lapsi naisen kanssa, joka on naimisissa.. Ja huorintekijä on kyllä se nainen, en minä..
Mieti vähän mitä kirjottelet ehkäpä,kirjoituksesi selvitti miksei lapsen äiti halua tunnistaa isyyttäsi.
Kuka tässä nyt on vierailla mansikkamailla käynyt,kun nimittelet naista tollatavalla .
Ehkäisy on molempien vastuulla,vai olitko pukki kaalimaan vartiana.
Monellako meistä suomalaisista on todellinen selvyys biologisista vanhemmista. - Von Lagerbom
yh äiti kirjoitti:
Mieti vähän mitä kirjottelet ehkäpä,kirjoituksesi selvitti miksei lapsen äiti halua tunnistaa isyyttäsi.
Kuka tässä nyt on vierailla mansikkamailla käynyt,kun nimittelet naista tollatavalla .
Monellako meistä suomalaisista on todellinen selvyys biologisista vanhemmista.Äiti nimenomaisesti halusi kanssani lapsen.. Mutta eikös menty vähän asian ohitse tavallaan, kun tarkoitin keskustelun ihan yleisluontoiseksi, ja halusin osoittaa adressin, jonka avulla asioihin voisi mahdollisesti vaikuttaa..
- von Lagerbom
yh äiti kirjoitti:
Monellako meistä suomalaisista on todellinen selvyys biologisista vanhemmista.Tuo esiin haastattelussaan seuraavaa:
"Nykyinen Suomen isyyslaki automaattisesti olettaa, että aviomies on lapsen isä, vaikka todellisuudessa näin ei olisikaan. Aviomiehen isyyden voi kumota vain lapsen äiti, aviomies itse tai lapsi 15 vuotta täytettyään. Biologinen isä voidaan siis nykylain turvin sulkea pois lapsen elämästä, jos äiti niin haluaa. Tämä ei voi olla lapsen edun ja oikeuksien mukaista. Lapsella täytyy olla mahdollisuus saada tietää oikea biologinen isänsä."
Tällainen toiminta ei ole siis lapsen etu.. Nytpä vaan odotellaan.. Selvät todisteet minulla kuitenkin on siitä, että lapsi saattaa olla minun. Dna sen helposti selvittäisi, mutta kun lapsen äiti ei uskalla antaa sitä testiä tehdä.. Mutta jos laki menee lävitse, koskee se kai jo aiemminkin syntyneitä sillä tavoin, että voidaan hakea käräjäoikeudesta määräys dna-testin suorittamiseen.. Todisteeksi pitäisi riittää 1-1,5v seurustelu lapsen äidin kanssa.. Ja varsinkin siittämisajankohtana pihanaapurina olleen henkilön todistus äidin käynneistä luonani, lupaukset yhteen muutosta yms.. - hellanlettas!
von Lagerbom kirjoitti:
Tuo esiin haastattelussaan seuraavaa:
"Nykyinen Suomen isyyslaki automaattisesti olettaa, että aviomies on lapsen isä, vaikka todellisuudessa näin ei olisikaan. Aviomiehen isyyden voi kumota vain lapsen äiti, aviomies itse tai lapsi 15 vuotta täytettyään. Biologinen isä voidaan siis nykylain turvin sulkea pois lapsen elämästä, jos äiti niin haluaa. Tämä ei voi olla lapsen edun ja oikeuksien mukaista. Lapsella täytyy olla mahdollisuus saada tietää oikea biologinen isänsä."
Tällainen toiminta ei ole siis lapsen etu.. Nytpä vaan odotellaan.. Selvät todisteet minulla kuitenkin on siitä, että lapsi saattaa olla minun. Dna sen helposti selvittäisi, mutta kun lapsen äiti ei uskalla antaa sitä testiä tehdä.. Mutta jos laki menee lävitse, koskee se kai jo aiemminkin syntyneitä sillä tavoin, että voidaan hakea käräjäoikeudesta määräys dna-testin suorittamiseen.. Todisteeksi pitäisi riittää 1-1,5v seurustelu lapsen äidin kanssa.. Ja varsinkin siittämisajankohtana pihanaapurina olleen henkilön todistus äidin käynneistä luonani, lupaukset yhteen muutosta yms..Onneksi tulee helle, ja lähtee loppukin järki.
- von Lagerbom
hellanlettas! kirjoitti:
Onneksi tulee helle, ja lähtee loppukin järki.
Märkä pipo päähäsi, taikka kietaise märkä pyyhe pääsi ympärille.. Kyllä se varmaan oloasi helpottaa helteellä,heh..
- kotkan poikii
von Lagerbom kirjoitti:
Oletko itse itsesi tekemä?
- joo, varattu
Von Lagerbom kirjoitti:
Äiti nimenomaisesti halusi kanssani lapsen.. Mutta eikös menty vähän asian ohitse tavallaan, kun tarkoitin keskustelun ihan yleisluontoiseksi, ja halusin osoittaa adressin, jonka avulla asioihin voisi mahdollisesti vaikuttaa..
nainen halusi kanssasi lapsen. Ja lehmät lentää Nakkilassa, vai mitä?
Olet sinä varmasti sellanen kultakaivos, että joka nainen pyörtyy onnesta sinut tavatessaan. - pistää
von Lagerbom kirjoitti:
Märkä pipo päähäsi, taikka kietaise märkä pyyhe pääsi ympärille.. Kyllä se varmaan oloasi helpottaa helteellä,heh..
munas jäihin, ettei kokoajan tarttis tapella isyydentunnustuksista ja huoltajuuksista. ;D
- von Lagerbom
pistää kirjoitti:
munas jäihin, ettei kokoajan tarttis tapella isyydentunnustuksista ja huoltajuuksista. ;D
Niin meinasinkin tehdä, varsinkin kesäajaksi, mutta vaimo ei sellaiseen suostunut..
- von Lagerbom
Joonas Von Winkeleugen kirjoitti:
Joku muu ei ole ihan terve, jos omii toisen lapsen, ja elättää sitä kuin omaansa.. Siis jos nyt asia on niin, ettei ole oma lapsi, kuten kirjoituksestasi ilmenee.. Aika sairasta on, jos esiintyy lapsen isänä vaikka ei sitä ole.. Kyllä lapsen pitää saada tietää oma isänsä..
- Mitään
uusia lakeja ei tarvita, kun joka jannu pitää sepalluksen kii ja livottaa aatelista mulkvistiaan ihan oman muijan riemureijässä, ei toisten muijien.
- von Lagerbom
Se nainenhan nimenomaan sanoi ettei se miehensä muistanut liottaa, jonka vuoksi sitten alkoikin käymään luonani.. Ei minullakaan ole tapana toisen naiselle mennä, mutta kun nainen lupasikin erota miehestään, ja laittoikin eron vireille.. Mitäs seuraavaksi mahdatte keksiä, heh..
- ei tarvitse enää
von Lagerbom kirjoitti:
Se nainenhan nimenomaan sanoi ettei se miehensä muistanut liottaa, jonka vuoksi sitten alkoikin käymään luonani.. Ei minullakaan ole tapana toisen naiselle mennä, mutta kun nainen lupasikin erota miehestään, ja laittoikin eron vireille.. Mitäs seuraavaksi mahdatte keksiä, heh..
keksiä mitään uutta. On jo huomattu sinun olevan täysi pelle!
- jasilläselvä
Kaikkihan me olemme jonkun toisen siittämiä. Ja äitihän sen lapsen suurimmaksi osaksi "tekee", eikä isä. Isän osuus lapsen tekemisessä rajoittuu siihen kuuluisaan lyhyeen luikaukseen.
- Normaali mies.
Olkaa ystävällisiä, älkääkä vastatko enää tyypin kirjoituksiin. Hän saa siitä vain lisää vettä myllyyn ja jatkaa saman sonnan jauhamista maailman tappiin. Outo narsisti koko mies. Luulee itsestään ihan käsittämättömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244