Moikka!
Onko kukaan koskaan ollut noissa ekomatkaajien vapaaehtoistöissä mukana?
Olisin kiinnostunut noista merikilpikonnien tai muiden uhanalaisten eläinten auttamisista, mutta haluan järjestön minkä pääasiallinen tehtävä on auttaa eläimiä, ei kerätä rahaa...
Katsoin että ekomatkaajilla viikkohinta on n. 100-300 euroa, joka siis sisältää asumisen ja ruuan... Onko se paljon tollasesta?
Tiedätekö muita hyviä järjestöjä??
Ja jos täällä on joku kuka on myös kiinnostunut lähtemään, niin oisin lähdössä tammi-huhtikuussa 2010 ja olisin reissussa 1-2 kk... Mieluiten haluaisin lähteä afrikkaan tai Costa Ricaan. Jos kiinnostaa lähteä kaveriksi niin laita tänne e-mailisi niin kirjoittelen sulle :)
Ekomatkaajien vapaaehtoistyö..?
3
1384
Vastaukset
- kiinnostais
Tämmöiset hommathan on aina kiinnostanut ja ois juuri sitä mitä haluaisin tehdä, mutta ei mulla oo rahaa mihinkään koskaan lähteä enkä osaa mitään kieliäkään.
Niin et se siitä sit. - kissih
Itse olisin matkaseurasta kyllä todella kiinnostunut, kun noihin samoihin aikoihin ajattelin myös kyseiselle reissulle lähteä:) ja tuo viikkohinta ei ole ollenkaan paha, itse olen törmännyt 6000 euron hintaluokkiin.
smarswin@hotmail.com jos vielä olet samoissa aikeissa.
terv. susku - Ekomatkaaja
Moikka,
Ekomatkaajat listaa vapaaehtoisprojekteja erilaisilta organisaatioilta. Pääsääntöisesti nämä ovat paikallisten organisaatioiden projekteja, joissa raha menee suoraan projektin pyörittämiseen. Costa-Ricassa merikilpikonnaprojekteja on monia ja hinta siellä on noin 100-300€ viikko.
Itse olen ollut siellä merikilpikonnaprojektissa kesällä 2006 ja sen jälkeen olen käynyt monessa muussa projektissa. Projekti oli kansallispuistossa hyvin alkeellisissa oloissa ja ruoka oli riisiä ja papuja suurimman osan aikaa. Duuni oli välillä aika rankkaa, sillä pimeässä pehmeässä hiekassa käveleminen 12 kilsaa vie aikaa noin 4 tuntia.
Porukka oli hauskaa ja kaksi viikkoa meni nopeasti. Costa-Rica on maana myös hieno ja olen reissanut siellä sen jälkeen useampaan kertaan. Sieltä löytyy myös muunlaisia luonto- ja eläinprojekteja vaikka kuinka.
Voin kyllä suositella vapaaehtoiseksi lähtemistä. Kokemus on kyllä sen rahan arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174