Etsiskelen tässä kesyhiiren poikasta. (uros)
Mieluiten lähellä kuopiota.
Hiiren tulisi olla lyhytkarvainen. Värillä ei kauheasti väliä, mutta mieluiten chocolate tai musta.
Laitahan viestiä:)
Kuopion suunnalla
5
265
Vastaukset
jo selannut myynti-ilmoitukset osoitteesta www.hiirifoorumi.net ? :)
- käynyt
Melkeipä kaikki paikat läpi...
käynyt kirjoitti:
Melkeipä kaikki paikat läpi...
laittaa oma ilmotus tonne, jos ei myytävistä löytynyt sopivaa. Muistaakseni ainakin pari harrastajaa oli Kuopion lähettyviltä. :)
- ilmoitusta
Plussa-pallero kirjoitti:
laittaa oma ilmotus tonne, jos ei myytävistä löytynyt sopivaa. Muistaakseni ainakin pari harrastajaa oli Kuopion lähettyviltä. :)
olen laittanut pitkin nettiä. Kuopiossa nuita ei näytä olevan...
ilmoitusta kirjoitti:
olen laittanut pitkin nettiä. Kuopiossa nuita ei näytä olevan...
ihan just Kuopiossa ei aktiivisia harrastajia/kasvattajia näytä tällä hetkellä olevan. Pystyisitkö hakemaan hiirtä jostain lähialueilta? Myös näyttelyiden yhteydessä hiiri saattaa kulkea kauempaakin, jos vaan itseltä löytyy intoa ja kärsivällisyyttä kyydin järjestämiseen mahdollisesti useammankin kuriirin kautta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309