Onko kukaan suunnitellut tulevansa Etelä-Pohjanmaan opistolle lääkintä opintolinjalle? Jos olet niin mistä päin kuljet vai ajattelitko jäädä opistolle asumaan?
Etelä-Pohjanmaan opisto
8
962
Vastaukset
- MUNAKARI
Pohjanmaalle on kuitekin niin pitkä matka. Mutta tällä hetkellä hrakitsen ammatinvihatoa oppisopimuksella.
- lääkiksen?
jos tarkoitat niin ehkäpä jos en saa mistään opiskelupaikkaa. jään todennäkösesti opistolle asumaan jos sinne nyt ylipäätään tulen. asun itse kyllä kans etelä-pohjammaalla, eikä ilmajoelle ole meiltä mitenkään kauhean pitkä matka.
- Haattee
itse asun S-joella ja tällä viikolla tuli ilmoitukset että on hyväksytty lääketieteenopintolinjalle.
- Haattee
Haattee kirjoitti:
itse asun S-joella ja tällä viikolla tuli ilmoitukset että on hyväksytty lääketieteenopintolinjalle.
Täs vaan tuli mieleen et vois kulkea kimppakyydil siellä jotka asuvat matkan varrella ku ite asun S-joella.
- dr
Haattee kirjoitti:
Täs vaan tuli mieleen et vois kulkea kimppakyydil siellä jotka asuvat matkan varrella ku ite asun S-joella.
Mua kiinnostais toi kimppakyyti!!!:) Ku kans ite kai sjoelle muutan ku ei toi ilmajoki oikein paikkana nappaa ni toi olis kyl tosi kätevä!
- Haattee
dr kirjoitti:
Mua kiinnostais toi kimppakyyti!!!:) Ku kans ite kai sjoelle muutan ku ei toi ilmajoki oikein paikkana nappaa ni toi olis kyl tosi kätevä!
Joo ilman muuta. Ootko kans tulos Lääketieteen opintolinjalle vai jollekin muulle?
- Haattee
Haattee kirjoitti:
Joo ilman muuta. Ootko kans tulos Lääketieteen opintolinjalle vai jollekin muulle?
mun s-posti unelijas@hotmail.com niin ota yhteyttä niin katotaan tuota kulkemista. Mihinpäin S-jokea oot muuttamas?Kannattaa käydä Kaupungin talolta kysymäs onko niillä vapaita asuntoja. Ne on paljon halvempia. Ite asun kaupungin kämpäs. :)
- haattee
Haattee kirjoitti:
mun s-posti unelijas@hotmail.com niin ota yhteyttä niin katotaan tuota kulkemista. Mihinpäin S-jokea oot muuttamas?Kannattaa käydä Kaupungin talolta kysymäs onko niillä vapaita asuntoja. Ne on paljon halvempia. Ite asun kaupungin kämpäs. :)
kohta alkaa opiskelu. Jännittää ihan sikana. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239