Tunnetko ketään tai oletko itse ollut jossakin onnettomuudessa, leikkauksessa tai jossain muussa tilanteessa jossa henki olisi irronnut kehosta? Nelosella esitettiin jonkin aikaa sitten rajakokemuksen kokeneita henkilöitä. Hämmästyttävintä oli se että jotkut näkivät itsensä kehonsa yläpuolella ja tiesivät mitä muut tekivät leikkaussalissa, vaikkei muuten ollut tietoinen ympäristöstä.
Onko rajakokemuksia?
3
1974
Vastaukset
- Tietäjä
Eikö tää aihe olla jo käsitelty loppuun uskonto palstalla. Vielä kerran sanon myös, että kyseisten ilmiöiden tieteelliset selitykset olivat jo Tieteen kuvalehdessa...ties kuinka kauan sitten.
- Just
Vaikka jokin juttu olisi sun kohdalla jo loppuun käsitelty, niin ei se tarkoita sitä että muut tietäisivät asiasta mitään. Joten pidä turpasi kiinni.
- Juuso
mutta kävin vaimon kanssa kerran EU:n itäisimmällä paikalla, eli sekin oli rajakokemus. Nythän se ei enää ole sitä kauan, kun Turkki liittynee mukaan. Silloin oli muuten kuuma päivä; auton mittarissa 34 astetta. Siitä ehkä tuo rajatila...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717