Hei!
Toivon, että joku voisi vähän selventää seuraavia asioita.
Katsoin viime kesänä Serranon perhettä. Tosin en joka jaksoa. (Loppu kesästä jäi vähemmälle)
Kuulin ystävältäni ja luin netistä, että Serranon perheen päätösjaksossa Diego herää Lucían viereltä. Kaikki oli siis ollut unta. Itse en ymmärrä tätä!
Onko tuollainen tapahtunut jo viime kesänä? Miten se on voinut tapahtua, jos Serranon uudet jaksot alkaa huomenna (tiistaina)!?
Vai oliko sitten Lucían kuolema vaan unta? Vai ihan koko Serranon perhe ohjelma-sarja.
Onko edes kuulemani huhut totta?
Äh, olen ihan sekaisin. :)
Mitä ihmettä!?
need help
3
823
Vastaukset
- Jonttu1991
Tämä so called "unijakso" on 8. tuotantokauden viimeinen jakso ja samalla toimii sarjan päätösjaksona. Viime kesänä jäimme 6. tuotantokauden päätösjaksoon eli serranon perhe jatkaa uusilla jaksoilla 7. tuotantokaudella alkaen huomenna.
- need help
Kiitos vastauksesta. :) Serranon perheen tulevat jaksot on vuotanut sitten jo suomalaistenkin tietoon, kun kerta unijaksostakin tiedetään jo näin paljon ja näin aikaisin. :)
- sgesgsg
kyllä he ovat keksineet huonon päätösjakson :S :((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937