Mikä teitä Savonlinnalaisia vaivaa?

KaikkiNimimerkitOnVaratt

Olen vasta paikkakunnalle muuttanut ja tätä palstaa seurannut jo kuukausia ennen muuttoani. En pysty ymmärtämään tätä negatiivisyytta, panetelua, haukkumista ja sisäänpäin lämpiävyyttä, joka tässä kaupungissa vallitsee. Mikä teitä ihmiset vaivaa? Miksi kaikesta pitää valittaa ja kaikki ulkopuoleta tuleva lytätä jo ennen tutustumista? Oletteko te koskaan käyneet muualla kuin Savonlinnassa? Miten muuten selittäisin tämän ahdasmielisyyden? Paikalliset, muuttakaa näkemykseni Savonlinnasta! Tämä on hieno kaupunki, joten arvostakaa sitä ja itseänne. Mielestäni täällä kärsitään itsetunto-ongelmasta...

7

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutustua savonlinnalaisi

Taitaa tämä palsta olla vihoviimeinen paikka tutustua Savonlinnalaisiin eli kontaktia ota ihan livenä ;-)

• Ihan millon vaan voit tulla juttelee. Ja kyllä, Savonlinna on Suomen paras kaupunki.

• Hirttomies.

on oma kylähullunsa, joka pilaa maineen. Savonlinnassa se olet sinä SavoRULES! Tartteehan sunkin jossain tietty olla. Parempi, että siellä susurajalla pois ihmisten silmistä.

• Saimaa Harmaja

Savonlinnalaiset ovat pahemmin sisäsiittoisia kuin Saimaan norppa. Siitä aiheutuu kaikki se umpipimeys ja -mileisyys, mikä Savonlinnan keskivertoasukkaassa ilmenee käytöksen, puheen ja olemuksen tasolla.

Ikävä kyllä siihen sisäsiittoisuuteen ei auta muu kuin luonnollinen poistuma. Harva tervejärkinen nykyiseen Savonlinnaan muuttaa (anteeksi vain). Eiköhän sieltä suurin ymmärrys ja osaaminen ole aikoja sitten ymmärtänyt muuttaa pois.

Jäljelle jääneillä kaupunkilaisilla on huono itsetunto, jota yritetään paikata muille uhoamalla.

Näiilä näkymin ongelmasta päästään eroon n. 20 vuodessa. Kaupungin ikä- ja elinkeinorakenne pitävät huolen siitä, ettei Savonlinnassa ole vuonna 2030 muita kuin turisteja ja norppia.

• andersw

Ehkä me emme vain pidä siitä, että meitä tullaan neuvomaan siinä, kuinka meidän tulisi omassa kaupungissamme elää ja olla. Mitä tässä nyt sitten ollaan oikein lytätty? Oopperaako tarkoitat? Ei todellakaan - ooppera on hieno asia. Samoin turistivirrat. Ohitustiekin otettiin ilolla vastaan. Emme ole ahdasmielisiä ja siinä olen kanssasi samaa mieltä että kaupunki on hieno! Tervetuloa vaan kaikki ihmiset ja ideat.

• Scarlet.

Samaa mieltä olen kanssasi, että Savonlinnalaisia vaivaa jokin ja aikas pahasti. Ihan hävettää asua täällä. Kaupunki on kaunis ja kaikin puolin hieno, mutta Savonlinnalaisilla vaan on ihan pirun iso ASENNEVAMMA joka saamarin asiaa kohtaan.

• sexexxxx

Kun ei oo töitä niin paskaa jauhetaan enemmän kun on aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe