Haluaisin kokemuksia ja vinkkejä hyvistä ja edullisista (n.500-800e) bilebändeistä häihin?!? Onko sellasia? JA saako tolla hinnalla? Toiveena yks setti perushäävalssikamaa, sit sais vauhti kiihtyä;). Kaikkien tuntemia suomalaisia ja ulkolaisia kipaleita, finhitsejä, poppia, rokkia...sellasia mitä kaikki kansa laulaa mukana ja haluaa tanssia.
Oon saanu jo joitakin tarjouksia, mutta kaikki tuntuvat olevan enempi humppapoppoita...
Bilebändi Tampereen alueelta/-lle
6
786
Vastaukset
- SBrothers
Ota yhteyttä jos olet vielä bändiä vailla. Emme ole halvin mutta paras!!!
Swing brothers
Ari 040-530 6971 - NAISSOLISTI
Ota yhteyttä, jos vielä tarviit tarjouksia:
tanssittajat@luukku.com
Soitamme juuri haluamaasi, häihin soviteltua kamaa. - me
Mainio bändi Eero&Smiths. Laaja repertuaari, bändissä kaksi laulajaa, mies- ja naissolisti!
Nettisivut www.eerosmiths.com. Kysy lisää. - ja SINCITY
http://www.myspace.com/sincityguys
yhteys:locopalito@gmail.com - Kontrolli Pois
Osumme kaipaamaasi hintaluokkaan ja setti koostetaan tilaisuuden tyyli ja toiveet huomioonottaen. Tällä hetkellä ohjelmistossamme olevia biisejä, sekä muuta taustatietoa voi vilkaista osoitteesta http://kontrollipois.net
Mitä vähemmän humppaa ohjelmistoon kaivataan, sen parempi ;) - murmeliini3
Tämä tulee vähä myöhässä, mut kaverin häissä oli sellainen bändi kuin Molotov rocktail. Soittivat tosi hyvin ja hoitivat muutenkin koko homman ammattimaisesti. Lähinnä ovat kai erikoistuneet rock -musiikkiin, mutta jos ymmärsin oikein niin heitä saa nykyään tilata myös akustisesti kevyempänä versiona. Kaverin häissä olivat ihan silleen sähköisesti. Hintaa en muista, enkä nettisivuja mutta muistaakseni olivat suhteellisen huokean hintaisia ja eiköhän nuo yhteystiedot löydy netistä etsimällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689