Terve,
Biisi olisi hakusessa eminemiltä. Kuulin uudesta levystä ja kävin kuunteleen youtubesta duunissa pari kipaletta. Kuulosti hyvältä ja hankin sitten koko levyn. Levyltä ei kuitenkaan löytynyt yhtä biisiä jonka kuulin aikaisemmin enkä löydä sitä enää. Biisissä eminem haistattelee ("chronic äänellä") takaisin v-tuilevalle tyypille ja jossain vaiheessa sanoissa em toteaa puhuvansa itselleen. Ääni suostuttelee eminemiä vetämään päihteitä ja eminem kiroilee äänelle takaisin. Hän myös sanoissaan muistaakseni ampui itseään ja huomasi jääneensä henkiin ja jatkoi juttua.
Kiitos
Biisi kateissa, Help
meikäläinen111
4
729
Vastaukset
- Lully
Minäkin etsisin Biisiä. Se on aika vanha. Videossa eminen (kai?) Esittää michael jacksonia ja siinä sen nenä tippuu xD ja yhdessä vaiheessa videolla esiintyy elvis (ei oikea) Muuta en muista. Kuulin biisin tosi nuorena ja en muista muuta siittä, nyt haluaisn kuiteniin kuulla sen taas.
- Böö-ö
oli tuon jälkimmäisen biisin nimi mutta sitä ylempää en tiedä.
- Em Fan
olisiko biisinä soinu my darling
- meikäläinen111
Joo kyseessä oli tosiaan tuo bonusraita my darling joka oli hukassa, kiitos vaan avusta (tosin biisi löytyi lopulta youtubesta omin avuin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204