Koska täälläkin pesii eräitä miestyyppejä, joilla saattaa olla ja onkin vaikeuksia kunnon daamien saannissa esim. ikänsä johdosta ja eräs joutuu tyytymään jopa kiertopalkintoon, niin muutama sananen itse asiasta lienee paikallaan.
Nämä neuvot eivät tietenkään koske minun tyyppisiäni miehiä, joilla on aina ollut runsaasti ylitarjontaa naisrintamalla:-))
Lähdetäänpä vaikka tanssiravintolaan:
Pukeutuminen:
Rento tyylikäs asu, ei ylipukeutumista, vaan juuri kuhunkin paikkaan sopiva muodikas rento asu.
Saapuminen ravintolaan:
Ensin baariin ja yleissilmäys illan mahdolliseen illan otantaan. Tilaa vaikka konjakkia ja kahvia. Ole rauhallinen ja rento. Älä tuijota ketään.
Baareissa alkuillasta ovat yleensä ne helpoimmat tapaukset ja paukkujen kärkkyjät, älä sorru heihin, vaan etsi illan kuningatarta.
Siirry pöytään:
Tilaa aina laadukasta konjakkia, kahvia ja esim. sikareita. Älä tilaa kossu Colaa, taikka keskikaljaa.
Pysy koko illan kohtuudessa, sillä loppuillan palkinnonjaoissa eivät humalaiset sopertelijat pärjää. Heille on toki omat seinäruusunsa.
Toimintaan:
Etsi katsekontaktia lähipöydistä, taikka muualta missä illan aikana liikut.
Jos sitä ei kohteeltasi tule, siirry välittömästi uuteen kohteeseen, sillä jokainen minuutti on kallis hukattavaksi liian epävarmaan kohteeseen.
Jos olet vaimoa etsimässä, niin asia on erikseen, silloin saat olla sitkeäkin:-)
Tanssimaan:
Jos olet hyvä tanssija, niin olet jo päässyt puoliksi tavoitteeseesi. (Kokemusta on ) Kompurajalka parketilla on usein kompurajalka myös sängyssä. Hyvät tanssijat vievät yleensä parhaat palat päältä.
Tämä koskee tietenkin myös naisia.
Tanssi etupäässä vain hitaita, sillä parketilla hikisenä pomppiva aikuinen mies on usein varsin huvittava näky, varsinkin jos taidot eivät riitä, vaikka luuloja olisikin.
Älä puhu juuri lainkaan kun tanssit, sillä se vie todella tehokkaasti intiimin tunnelman. Tunnet kyllä tanssiessasi, mihin suuntaan naisen lantio taipuu. Jos se taipuu vain taaksepäin, unohda nainen heti.
Puhumisen aika tulee myöhemmin ja esim. tanssien välissä. Älä sorru tylsyyksiin, kuten oletko useinkin täällä.. neidilläpä on kaunis asu.. täällä on paljon väkeä...oletko naimisissa.. ym, ym.
Koita keksiä joku epätavanomainen lähestymistapa, mutta jollet heti keksi mitään fiksua, niin ole mieluimmin hiljaa.
Huomio myös aina kohteesi pöytäseurue, sillä joskus ystävättärien asennekin sinua kohtaan ratkaisee.
Jos mahdollisesti tilaat kohteellesi paukun pöytään, niin tilaa samalla muillekin seurueen naisille, se tekee reilun ja fiksun vaikutuksen.
Hae myös muita pöydässä istuvia naisia tanssimaan, mutta älä liikaa. Mahdolliset ruusut kohteelle ovat vuorossa vasta, kun peli alkaa olla lähes selvää.
Keskustelut kun kuningatar on jo omassa pöydässä, taikka baarissa.
Älä koskaan kehu itseäsi, se tympäisee varsinkin fiksuja naisia. Koita olla hieman kaukainen ja myös salaperäinen. Älä tyrkytä itseäsi, älä kehu rahoillasi, mutta koita antaa sellainen vaikutus, että varallisuuttakin löytyy, keinoja on monia. Älä valehtele missään vaiheessa, sillä naiset eivät ole suinkaan aina tyhmiä.
Palkinto vai ei:
Koita jos mahdollista olla itse ehdottamatta lähtöä, asunnollesi. Ehdota ensin jatkoja jossain intiimissä paikassa, mutta jos kohde on jo kypsynyt ja valmis suoraan toimintaan älä emmi. Kun kaikki menee putkeen, niin lopullinen palkintokin odottaa noutajaansa.
Naisille:
Jos tapaatte joskus kaupungin yössä kuvaustani vastaavan miehen, älä empikö, sillä palkinto odottaa teitäkin varmasti:-))
Jos olette jo tavanneet, niin pitäkää lujasti ja verissä päin kiinni, sillä meitä on erittäin harvassa:-))
Naiset täällä voivat esittää mitä muuta juuri te haluaisitte onnistuneelta illalta ja illan mieheltä. Edellä mainittu oli vain minun näkemykseni, mutta käytännössä hyvin tehokkaaksi todettu.
Miten nainen isketään ravintolassa.
46
977
Vastaukset
- mikään muutu
ravintteliohjeetkin on ne samat jotka kopsasit tänne jo viisi vuotta sitten.
- Stoneman.
Alkuperäinen viestini ei ollut mitään kopsausta taliaivo. Aihe on kuitenkin aina ajankohtainen, ehkä myös sinulle.
- Kesäkissa.
Stoneman. kirjoitti:
Alkuperäinen viestini ei ollut mitään kopsausta taliaivo. Aihe on kuitenkin aina ajankohtainen, ehkä myös sinulle.
.. saisit lähes varmasti, mutta mistä sinun kaltaisiasi löytää? Suurin osa miehistä ei osaa tanssia hyvin ja yhtä suuri osa keskittyy viinan ja kaljan kittaamiseen.
Stoneman. kirjoitti:
nyt poikkesit heti etiketistäsi kun aloit haukkumaan toisia :=)
aihe on wain sulle ajankohtainen ei muille :=)- Puhurix
Stoneman. kirjoitti:
toisten taliaivoks nimittäminen vie mun mielenkiinnon miehestä miljoonan kilometrin päähän.
Puhurix kirjoitti:
toisten taliaivoks nimittäminen vie mun mielenkiinnon miehestä miljoonan kilometrin päähän.
aloittaja ei ole miäs :=)
mutta miten kieroitunut se on siitä en wielä sano mitään :=)
mutta nikit on luettawissa tästä ketjusta tjn
ja tuleekohan taas posti täyteen ko henkilön wiestejä tyyliin
oletko jne :=)- mahdat tarkoittaa ?
A.DONIS kirjoitti:
aloittaja ei ole miäs :=)
mutta miten kieroitunut se on siitä en wielä sano mitään :=)
mutta nikit on luettawissa tästä ketjusta tjn
ja tuleekohan taas posti täyteen ko henkilön wiestejä tyyliin
oletko jne :=)*'mutta nikit on luettawissa tästä ketjusta tjn*
Omituista vihjailua!
Jos saat vihjailevia posteja sun pitää puhaltaa peli poikki. mahdat tarkoittaa ? kirjoitti:
*'mutta nikit on luettawissa tästä ketjusta tjn*
Omituista vihjailua!
Jos saat vihjailevia posteja sun pitää puhaltaa peli poikki.miksi ja miten mun pitäis pistää peli poikki? :=)
katos kun prowot ei pure enää minuun :=)
ja tiedän myös jotain tietyistä kirjoittajista :=)
oli aika kaikenkattava..:) Nii..sellainen vähän ylenkatsova katse on imukas..;)
onko se warakas upea lonti hyljännyt sut ja wienyt urheiluautosi mennessään ?
mää ole wähä huolissani sun kutistuneesta ekosta :=)
ei sillä nuo sun haaweet on aina olleet kiwaa luettawaa tjn :=))))
olet hukannut salasanan wai?
mut onhan sul noit nikkei enempikin :=)Mitä sinä täällä akkojen helmoissa vikiset? Mikset mene ompeluseuraan? Älä leiki myöskään Adonista, sillä se saa vain sinut tuntevissa vain naurua aikaan. Veikkaan, että sinä olet juuri noita mainitsemiani kompujalkoja ja kaljan kittaajia. Lopeta myös tuo naurettava W- kirjaimen viljely, sillä se ei huvita muita kuin sinua. Mitä sinä nuija hourit hylkäämisestä ja urheiluautosta ? Höpise vasta kun TIEDÄT jotain!
ironmikess kirjoitti:
Mitä sinä täällä akkojen helmoissa vikiset? Mikset mene ompeluseuraan? Älä leiki myöskään Adonista, sillä se saa vain sinut tuntevissa vain naurua aikaan. Veikkaan, että sinä olet juuri noita mainitsemiani kompujalkoja ja kaljan kittaajia. Lopeta myös tuo naurettava W- kirjaimen viljely, sillä se ei huvita muita kuin sinua. Mitä sinä nuija hourit hylkäämisestä ja urheiluautosta ? Höpise vasta kun TIEDÄT jotain!
mitäs sää wikiset täällä :=)
mistäs tiedät mitä minut tuntewat ajattelewat minusta :=)
weikkaat mutta et tiedä :=)
tais osua sinuun aloittajaa kipeästi :=)
woi woi- ruudinkeksijä ole
A.DONIS kirjoitti:
woi woimutta mahtuuhan tänne.
- Stonenman.
A.DONIS kirjoitti:
woi woiOletko mielestäsi peräti Adonis? heheh! Naisilla on luultavasti aivan eri käsitys Adoniksesta, joka vääntää lapsellisena W- kirjainta joka väliin ja juoruilee täällä kuin akat konsanaan. Sinun lässyttelysi eivät vaikuta minuun lainkaan, vaikka niin harhoissasi kuvittelet. Sinusta ei ole asiapitoiseen keskusteluun, sillä olet siihen liian tyhmä.
Stonenman. kirjoitti:
Oletko mielestäsi peräti Adonis? heheh! Naisilla on luultavasti aivan eri käsitys Adoniksesta, joka vääntää lapsellisena W- kirjainta joka väliin ja juoruilee täällä kuin akat konsanaan. Sinun lässyttelysi eivät vaikuta minuun lainkaan, vaikka niin harhoissasi kuvittelet. Sinusta ei ole asiapitoiseen keskusteluun, sillä olet siihen liian tyhmä.
et sitten keksi muuta kuin puuttua mun wee kirjaimeen :=)
saax jotain kiksejä kun et keksi muuta wikaa minussa :=)
sääliö tjn
ei mulla mitään harhoja ole :=)
mutta sulla? :=)
taitaa olla jopa niin pahoja ettei edes lääkityksellä niitä woi parantaa :=)
ja miten sä woit arwella miten naiset minuun suhtautuu kun olet itsekin nainen?
ja sun keskustelu on asiapitoista :=)
"repee" :=)
peeässää mistä olet saanut miähen kuwan kalleriaasi?puskis sopisi paremmin oli sitten wuosia tai ei :=)
ja kumpi olikaan nikki kiwimiäs waiko rautamiäs :=)
Paras treffikumppani kyllä löytyy tämän esityksen ulkopuolelta:D
- Putkivalo
Kompurajalka ei ole huono ainoastaan tanssilattialla? No voisin mä sen tajuta jos se liittyy jotenkin rytmitajtuotanoinniin kaunista säätä tänään... eikun siis sateista. Siis missä olinkaan.. ainiin, siihen en kyllä palaa.
Olihan tuossa asiaakin. Varsinkin se puhumattomuus, paitsi että antaa juttelu myös mahdollisuuden katsoa syvälle silmiin, kokeilla haiseeko hengitys. Ja muutama lisävihje: hyräillä saa, muttei inistä. Eikä kuolata. Eikä hinkata itseään vasten jalkaa. Eikä nojata niin että selkä katkee. Olen näköjään parempi tässä kieltohommassa... Ote pitää olla varma, koko kämmen vasten selkää... lämpimänä... hrrrr.. öhm, eikä sitten suoriteta mitään rasvamittauksia. Ja hommat menee putkeen, valoa kohti.
Nimim. "Kaksi vasenta jalkaa"- sivupersooNaNa
Kuvasit hyvin suomalaisen miehen joka kaljahöyryissään
luulee olevansa parkettien partaveitsi.
Mitä ne hieroo niin rasvaprosenttejakin omituista.
Oikeesti kerran yhdellä oli joku putkilo taskussa jota se painoi mua vasten.
Aattelin ompa mies herkässä tilassa kun aivot seisoo.
Tanssin loputtua se näytti sen . Mä tokasin et mä luulin jo et kun oriilla.
joten avata saataa jäi viimeiseksi tanssiksi sen shemeikan kanssa.;=) Alankin kehittää oikean käden lämmitintä ravintolakäyttöön. Muutama lankavastus teipataan kämmeneen ja akku povitaskuun, eiköhän tuo tuosta.
Asiasta neljänteen, saanko luvan? ;)- Putkivalo
norMix kirjoitti:
Alankin kehittää oikean käden lämmitintä ravintolakäyttöön. Muutama lankavastus teipataan kämmeneen ja akku povitaskuun, eiköhän tuo tuosta.
Asiasta neljänteen, saanko luvan? ;)vai pitääkö mun raahata sut :))
Wow! Keksijä :))) Jos oikein kuumana haluaa käydä, voi investoida isoon akkuun. Tulee kaljakärryillekin parempaa käyttöä :))
Hyviä iskurepliikkejä:
"haluaako neiti nähdä mun navat?"
"liitytkö oikosulkuun kanssani"
"ou beibii, mulla on virtaa vaikka sulle jakaa..."
"välillämme on oleva jännite on.. 1,9 volttia/kenno"
"jaksaisin tanssia sinun kanssasi 150 Ah" - Putkivalo
sivupersooNaNa kirjoitti:
Kuvasit hyvin suomalaisen miehen joka kaljahöyryissään
luulee olevansa parkettien partaveitsi.
Mitä ne hieroo niin rasvaprosenttejakin omituista.
Oikeesti kerran yhdellä oli joku putkilo taskussa jota se painoi mua vasten.
Aattelin ompa mies herkässä tilassa kun aivot seisoo.
Tanssin loputtua se näytti sen . Mä tokasin et mä luulin jo et kun oriilla.
joten avata saataa jäi viimeiseksi tanssiksi sen shemeikan kanssa.;=)vai ori :))) sulla ei ainakaan aivot seissyt :)))
- Putkivalo
A.DONIS kirjoitti:
wanhaa prowoo :=)
nimim "kaksi kumijalkaa"Tuore mulle ja ihan hyvä provo.
Putkivalo kirjoitti:
vai pitääkö mun raahata sut :))
Wow! Keksijä :))) Jos oikein kuumana haluaa käydä, voi investoida isoon akkuun. Tulee kaljakärryillekin parempaa käyttöä :))
Hyviä iskurepliikkejä:
"jaksaisin tanssia sinun kanssasi 150 Ah"...Käykö tuo vinkkilista myös naisille...
vaikka mun kaljakärryt unohtu jonnekkin *dementia*
Jos sidon vyölaukkuun joka pitää salihousuni ylhäällä,
tuuletuksen pitää pelata tanssiessakin .
Mä kun en mitään miniminiminihametyttöjä =)- NK:-
Putkivalo kirjoitti:
Hyviä iskurepliikkejä:
"jaksaisin tanssia sinun kanssasi 150 Ah"Keksijä normixille ja sulle sutjakkaasta replikoinnista----sainkin hyvät naurut:))))
Putkivalo kirjoitti:
Hyviä iskurepliikkejä:
"jaksaisin tanssia sinun kanssasi 150 Ah"ettei tarvii väkivaltaa käyttää! :))
Isommalla akulla olis tietty puolensa, vaan akku kaljakärryssä parketilla saattaas olla vähän hankala. Mutta jos sen latitaas repuun ja selkään? Niin tai tuohikonttiin? Siinähän sillai sopivasti uusi- ja vanha tekniikka sopivasti kohtais.
Iskurepliikkisi ovat mitä loistavimmat, opettelin ne ulkoa. Kunhan olen aikani niitä testaillut, laitan ne uuden keksintöni käyttöohjeisiin. Vaan ehtiköhän Freeman sittenkin ennen mua? Koko kesä siinä sitten menikin akun napaoja tutkiessa. Vaan tyly tyttö oli hällä. Isku akkukotelon luukun kiinni! :(( Että osaa olla maailma kova...
Olen havaitsevinani sähköä ilmassa! Onkohan neidin akkukenkä vielä kytkemättä? ;)
Kaksi Lensi Yli Käenpesän
Kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän,
jonka häkistänsä ulos pelasin.
Oli siivet vielä maassa, mutta näin sen elävän,
kun sen sivupeilin sulat selasin.
Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde,
ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin.
Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii
ja me NAPOJAMME tutkittiin ja kosketeltiin.
Siinä kesä meni kolisten, ja rakastuttiin.
Sitten löit sä LUUKKUSI kiin-ni.
Kävin klubeissa ja pubeissa ja sinua mä hain,
olit oksaltani puhalettu pyy.
Oli kesä ihan liki, mutta lunta tuli vain.
Minne flygasit ja mikä oli syy?
Oltiin Bonnie ja Clyde...
Oon teinipoikasi kirjeineen, ne suudelmiin sinetöin.
Sun vuokses outoja vielä teen ja haasteet muut mitätöin
ja töin tuskin töihin edes meen.
Meni talvi rokulissa, minä kesää jonotin,
mutta jono kulki liian hitaasti.
Tuli liian pitkä katko - käenpesän romutin,
tomutin sen kaipuun totaalisesti.
Oon teinipoikasi kirjeineen...
Voitit rantatyttökilpailun, ja kuvan otti hän,
joka häkistä sut ulos hätisti.
Sainpa satasen kuvasta ja muiston elävän:
olet siinä alasti ja nätisti.
Kaksi lensi yli käenpesän - minä sekä hän.
(viheltäen)
Voitit rantatyttöskaban, minä muiston pysyvän:
La-la-laa-la-laa-lal-laa, la-la-laa-la-laa-lal-laa,
laa-lal-laa-lal-laa-lal-la-laa.
laa-lal-laa-lal-laa-lal-la-laa.- Putkivalo
KrisseLinnanneito kirjoitti:
...Käykö tuo vinkkilista myös naisille...
vaikka mun kaljakärryt unohtu jonnekkin *dementia*
Jos sidon vyölaukkuun joka pitää salihousuni ylhäällä,
tuuletuksen pitää pelata tanssiessakin .
Mä kun en mitään miniminiminihametyttöjä =)toisen tuntee :)))
Sä ootkin sitten viehkeä näky lattialla *reps* :))) Laukkuahan vois pitää merkkinä - etupuolella, älä tule liian lähelle - selkäpuolella, pidä kiinni, liimaudu... :)) - Putkivalo
NK:- kirjoitti:
Keksijä normixille ja sulle sutjakkaasta replikoinnista----sainkin hyvät naurut:))))
aina tuntuu hyvältä saada jotakuta nauramaan :)
- Putkivalo
norMix kirjoitti:
ettei tarvii väkivaltaa käyttää! :))
Isommalla akulla olis tietty puolensa, vaan akku kaljakärryssä parketilla saattaas olla vähän hankala. Mutta jos sen latitaas repuun ja selkään? Niin tai tuohikonttiin? Siinähän sillai sopivasti uusi- ja vanha tekniikka sopivasti kohtais.
Iskurepliikkisi ovat mitä loistavimmat, opettelin ne ulkoa. Kunhan olen aikani niitä testaillut, laitan ne uuden keksintöni käyttöohjeisiin. Vaan ehtiköhän Freeman sittenkin ennen mua? Koko kesä siinä sitten menikin akun napaoja tutkiessa. Vaan tyly tyttö oli hällä. Isku akkukotelon luukun kiinni! :(( Että osaa olla maailma kova...
Olen havaitsevinani sähköä ilmassa! Onkohan neidin akkukenkä vielä kytkemättä? ;)
Kaksi Lensi Yli Käenpesän
Kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän,
jonka häkistänsä ulos pelasin.
Oli siivet vielä maassa, mutta näin sen elävän,
kun sen sivupeilin sulat selasin.
Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde,
ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin.
Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii
ja me NAPOJAMME tutkittiin ja kosketeltiin.
Siinä kesä meni kolisten, ja rakastuttiin.
Sitten löit sä LUUKKUSI kiin-ni.
Kävin klubeissa ja pubeissa ja sinua mä hain,
olit oksaltani puhalettu pyy.
Oli kesä ihan liki, mutta lunta tuli vain.
Minne flygasit ja mikä oli syy?
Oon teinipoikasi kirjeineen, ne suudelmiin sinetöin.
Sun vuokses outoja vielä teen ja haasteet muut mitätöin
ja töin tuskin töihin edes meen.
Meni talvi rokulissa, minä kesää jonotin,
mutta jono kulki liian hitaasti.
Tuli liian pitkä katko - käenpesän romutin,
tomutin sen kaipuun totaalisesti.
Oon teinipoikasi kirjeineen...
Voitit rantatyttökilpailun, ja kuvan otti hän,
joka häkistä sut ulos hätisti.
Sainpa satasen kuvasta ja muiston elävän:
Kaksi lensi yli käenpesän - minä sekä hän.
(viheltäen)
Voitit rantatyttöskaban, minä muiston pysyvän:
laa-lal-laa-lal-laa-lal-la-laa.
laa-lal-laa-lal-laa-lal-la-laa.Oli osuva kyllä :))
Voisikos tutkimuslaborationne tutkia maadoituksen vaikutusta tähän? Ajattele jos kävisikin niin, että kun sen oikean kytkennän saa hitsautuukin kiinni niin että kipinät lentää... sitten pitää vaan toivoa ettei akku kaasuunnu ettei käy kalpaten. Tai siis hiilenmustaten.. Vai olisiko se kytkemisjärjestyksestä kiinni.. ja onko kaikki piuhanpaikat vapaina...
Se tuohikontti oli loistava oivallus, ilmastointikin pelaa ja ryhti säilyy :)) Starttiakuista kannattaa siirtyä paikallisakkuihin, niillä kun on naaras- ja urosliitännät, eikä mitään kenkää :))
Luuletkossää että noin nopean tahdissa pysyn?? Ootas kun laitan rullat alle... Putkivalo kirjoitti:
Tuore mulle ja ihan hyvä provo.
uusia piirteitä sulta :=)
hywä prowo :=)
kumpia siinä nyt haukutaan?
miähiä waiko naisia :=)
- sivupersooNaNa
Jos stonemänin silmät kohtaisi omani ja sähkövirtaa kipinöisi välillämme.
kohtuulinen tanssitaito, ei liian kiinniliimautuva tyyli,
eikä housuntaskuun laitettu kovia esineitä jotka hiertää vartaloani
ja oih mikä ihana partaveden tuoksu.
Tanssin lomassa rupattelua huumoria pikku pilkettä silmäkulmassa,
ei suoraan asiaan teille vai meille.
Olisin valmista viljaa niitettäväksi sinne baariin kahville ja konjakille.
Jatkoille pääsy onkin sitten toinen juttu.... sitä vakavasti harkitaan.
Ps. Humalainen nainen on kauhistus ja mies on menettänyt pelin jatkoajasta ;=) - Adria
Toisaalta jos sillä päällä olen niin annan iskeä itseni, tai sitten en. Riippuu kuningattarista.
- Masse-setä
Jos meiläläistä yli päänsä alettaisiin listaamaan ja suunnittelemaan, niin hyvä olisi, jos olisi japanilainen nainen.
Hän voisi olla esmerkiksi tohtori tai astronautti tai kätilö. Tai puutarhan hoitaja.
Pääasia on tietenkin siinä, että hän antaa meikäläiselle vapaat kädet
Edit: Mullon gummalot-koulutus kesken, elikkä en ymmärrä sinua. Parin kolmen vuoden jälkeeen alat ymmärtää. pitkän tauon jälkeen. Eipä silti, kyllä näissä tietty totuuden siemen on. Tanssi jo mikä on hyvä tapa lähestyä naista ja suomalaisessa kulttuurissa ainoa heti mieleen tuleva keino saada koskea vastakkaista sukupuolta saamatta syytettä ties mistä. Tanssin aikana kehon kieli kertoo paljon.
tanssiki voi muuttua iljettäväksi..En ny kehtaa kertoo miks,mut kummiski..Muistoja siitä on jääny. Ällöjä semmosia.. :¤
mii-su kirjoitti:
tanssiki voi muuttua iljettäväksi..En ny kehtaa kertoo miks,mut kummiski..Muistoja siitä on jääny. Ällöjä semmosia.. :¤
jos mies sattuu olemaan täysi sika. Jos ei huomauttamalla usko, niin poistu ja tarvittaessa vaikka vetäset päin korvia! :)
norMix kirjoitti:
jos mies sattuu olemaan täysi sika. Jos ei huomauttamalla usko, niin poistu ja tarvittaessa vaikka vetäset päin korvia! :)
Saa ukon korvia kuumottaa vielä viikon sen jälkeen..:D
- Hekoheheh
Mistä alistuva mies?
Kirjoittanut: Stoneman / 4.2.04 / klo 13:33
Olen kaksikymppinen nahkaan ja koppalakkiin pukeutuva macho pääkaupunkiseudulta ja haluaisin löytää alistuvan nuoren homopojan leikkikaverikseni.
Mistä voisin alkaa etsintäni? Käykö DTM:ssä tuollaisia poikia?- Paula Puska
Sinun toiminta voi olla kuka vaan toinen
kirjoitus yli 5 vuotta vanha,
vaikka olisikin tämä keskustelu on hauska.
Saitko nenille.......... - Stoneman.
Etkö mitään mutta uskottavampaa satua keksinyt ressukka? Mitä muuten etsit sieltä DTM:stä puppelipoju?
- Hekoheheh
Stoneman. kirjoitti:
Etkö mitään mutta uskottavampaa satua keksinyt ressukka? Mitä muuten etsit sieltä DTM:stä puppelipoju?
Kyllä sut hyväksyy tollaisena persulaiset taksikuskitki.
Stoneman. kirjoitti:
tuo puppelipoju ei tiennyt että sä olet nainen eli lepakko :=)
- Ässä-Agentti
Sama rähinä päällä täällä kuin ennenkin. vanhat hyvät ajat tulee mieleen. Törmäsin Waffeniin tuolla youtubessa. Mainitsi että täällä vielä vanhoja tuttuja piipahtaa ja niinpä näkyy.
hyvin mänöö, näköjään. Naisten vokottelu ohjeita jaetaan. :-)
Stonemaniakin ollut oikeastaan ikävä, ei ole kunnon tappeluskaveria real lifekaan löytynyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151