Nimenantojuhla vinkkejä

;)))))

Kertokaapa omista kokemuksistanne nimenantojuhlista, missä olette olleet tai itse järjestäneet. Olisi kiva kuulla hyviä ideoita ja tapoja joilla on lapsen nimeä juhlistettu.

5

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Meillä veljen vaimo hoiti puheet, eli ensin luki rukouksen itsensä rakastamisesta ja sit mä eli äiti kerroin lapsen nimen ja mistä nimet oli tulleet. Sitten meidän haltiakummit luki lapsen 10-käskyä vanhemmilleen ja viimeisenä vielä luettiin sellainen "mistä on pienet vauvat tehty". Lyhyt n. 15 min kestävä juttu, ja sit kahviteltiin. Meidän mielestä tosi kivat juhlat:).

• urbanus paganus

nuo rukoilut ja 10 käskyä kertovat että olet provo. Huono kuten uskikset yleensä.

• provo!
        urbanus paganus kirjoitti:

nuo rukoilut ja 10 käskyä kertovat että olet provo. Huono kuten uskikset yleensä.

me ei kuuluta mieheni kanssa kumpikaan kirkkoon, mutta kummallakaan ei ole mitään uskontoa ja kirkkoa vastaan. Tuo mainitsemani rukous oli vähän uskonnollinen, mutta ne 10 käskyä eivät kyllä olleet mitään uskonnollisia juttuja!
        Ja se oli meidän tapa juhlistaa lapsemme nimenantoa, jokainen kai saa sen tehdä kuten haluaa. Parempi näköjään kun ei täälä kertoisi mitään, kun aina joku näkee vaivaa...

• Mummeliinu
        provo! kirjoitti:

me ei kuuluta mieheni kanssa kumpikaan kirkkoon, mutta kummallakaan ei ole mitään uskontoa ja kirkkoa vastaan. Tuo mainitsemani rukous oli vähän uskonnollinen, mutta ne 10 käskyä eivät kyllä olleet mitään uskonnollisia juttuja!
        Ja se oli meidän tapa juhlistaa lapsemme nimenantoa, jokainen kai saa sen tehdä kuten haluaa. Parempi näköjään kun ei täälä kertoisi mitään, kun aina joku näkee vaivaa...

Meillä on pian edessä nimenanto juhla ja mukava kuulla sen "ohjelmasta",koska en aikaisemmin ole sellaista ollut järjestämässä. Meillä vauva puetaan lisäksi monella suvun aikaisemmalla lapsella olleeseen kastemekkoon,mikä saa toimittaa virkaansa nyt nimettävän vauvan juhla-asuna.

• meilläkin
        Mummeliinu kirjoitti:

Meillä on pian edessä nimenanto juhla ja mukava kuulla sen "ohjelmasta",koska en aikaisemmin ole sellaista ollut järjestämässä. Meillä vauva puetaan lisäksi monella suvun aikaisemmalla lapsella olleeseen kastemekkoon,mikä saa toimittaa virkaansa nyt nimettävän vauvan juhla-asuna.

eli tuossa juhlassa mitä jo aikaisemmin provoksi haukuttiin, niin meilläkin oli pikku neidillä haltiakummilta lainassa ristiäismekko jota juhlan ajan päällä pidettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe