Niin että voisko joku laittaa tänne ankronikan alkutunnarin sanat ku mua vaivaa ku en saa selvää mitä ne joissain kohdissa laulaa nii ois kiva saada tietoon ne.
Ankronikasta
8
1752
Vastaukset
- korppionjohtaja
Vauhti mesta hurjin on, Ank-ka-lin-na!
Aina täynnä säpinää on Ank-ka-lin-na!
Arvoitus raukee, ja ansat laukee.
Ankat ooo-o! Uutta juonta aina sahaa,
Ankat ooo-o! Joskus hyvää, joskus pahaa, Ankat ooo-o!
Mutta vaara väijyy takanasi, muukalainen kannoillasi!
Mitä teet sen kaiken kertoo Ankat ooo-o!
Uutta juonta aina sahaa, Ankat ooo-o!
Joskus hyvää, joskus pahaa, Ankat ooo-o!
Ei sääsket eikä hyttyset, vaan, Ankat ooo-o!
Totako tarkotat? :D- NoJopas
Tunnarin esittää muuten Pave Maijanen. :D Hieno biisi, vaikka sanat ovatkin paikoin hieman hölmöt.
"Ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat..." :D No eikai?! - korppionjohtaja
NoJopas kirjoitti:
Tunnarin esittää muuten Pave Maijanen. :D Hieno biisi, vaikka sanat ovatkin paikoin hieman hölmöt.
"Ei sääsket eikä hyttyset vaan ankat..." :D No eikai?!Niinpä, miksei vois olla mieluummin vaikka esim. "Ei hanhet eikä varikset vaan ankat". :D
- Tiuku-Maria
Tota just tarkotin. On niin kauan vaivannu toi tunnari. Mut nyt se ei onneks enää vaivaa.
- korppionjohtaja(ei kirj)
Tiuku-Maria kirjoitti:
Tota just tarkotin. On niin kauan vaivannu toi tunnari. Mut nyt se ei onneks enää vaivaa.
juu ei mitään, aika oudon kuuloselta on aina munkin mielestä koko biisi kuulostanu. :D
- korupoika
se alku menee muuten etttä: " Vauhtimesta hurinaa on ankkalinna"
- hehheh_ :D
just nuo ensimmäiset sanat minä nimittäin kuulin muksuna aina jotenkin että "papin mesta ... on ankkalinna" ;D
- scroogemcduck
pitäs olla "ei hanhet eikä joutsenet, vaan ankat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813