Miksi serrano tuleee vain tiistaisin ja keskiviikkosin?
no höh
5
422
Vastaukset
- luvserrano
koska näitä viimeisiä jaksoja on vain 23 ja jos ne tulisi joka arkipäivä, niin ne kestäis vaan noin kuukauden, ja kun ne tulee 2 kertaa viikossa niin niitä tulee koko kesän ajan, kyllä mäkin aluksi olin että se on tyhmää mut sitku se kuukaudes olis loppu jo ni ei olis kivaa :-D Ainaki luulen et se on näin.
- Voi prkl
Koko prkleen sarjan vois heittää menemään. Täysin paska ja ajan haaskausta!
- Jonttu1991
Voi prkl kirjoitti:
Koko prkleen sarjan vois heittää menemään. Täysin paska ja ajan haaskausta!
Miksi vaivauduit tulemaan palstoille sitte?
Televisio-ohjelmat ovat yhtälailla mielipide kysymys kuin esimerkiksi lempiruoka tmv. Tv-ohjelmia on yhtälailla eri katsojille kuin ruokia ihmisille. - Verraton 1
Jonttu1991 kirjoitti:
Miksi vaivauduit tulemaan palstoille sitte?
Televisio-ohjelmat ovat yhtälailla mielipide kysymys kuin esimerkiksi lempiruoka tmv. Tv-ohjelmia on yhtälailla eri katsojille kuin ruokia ihmisille.Ihan teidän kiusaksenne. Nooh, mutta voitte taas jatkossa täällä ihan rauhassa rypeä näissä jutuissanne.
- Jonttu1991
Verraton 1 kirjoitti:
Ihan teidän kiusaksenne. Nooh, mutta voitte taas jatkossa täällä ihan rauhassa rypeä näissä jutuissanne.
Taitaa elämäsi sitte olla aika kuiva sisällöltään, jos pitää tulla tänne häiriköimään. :) Muttakun olen niin hyvällä tuulella, niin voin suositellan tämmöistä vaihtoehtoista ideaa häiriköimiselle: Mene pihalle ystäviesi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972