stadionin eteen sitten konserttipäivänä, jos mielii päästä mahdollisimman lähelle lavaa? Kellään kokemuksia monelta porukkaa alkaa sinne valua?
Monelta kannattaa mennä
3
376
Vastaukset
- etttä
En oo kyllä enne NOIN isoilla keikoilla ennen vielä ollu. Niillä keikoilla millä oon ollu niin homma on menny silleen että ne kaikista fanaattisimmat fanit ryntää sinne ihan eteen heti kun ovet aukee ja seisoo siinä hievahtamatta muutaman tunnin kunnes se H hetki koittaa.
Luulen kumminkin että pääsee ihan jees paikoille vaikka tulis sinne paikan päälle vasta kun ovet aukee kun iso osa porukasta varmaan menee esim oluelle tai ostamaan jotain oheistuote sälää tai vastaavaa eikä jaksa pakosti kattoo niitä lämppäreitä. Luulisin.- kysyisin
että saako noilla Stadion keikoilla mitenkä agressiivisen vastaanoton että jos esim kun ite oon aika pieni juippi niin pystyykö siellä helposti luikertelemaan sinne edemmäs jos on joutunu joillekkin ihan paskoille paikoille eikä näe mitään.
Tietysti varmaan mitä edemmäs menee niin sitä suurempi siellä on se ihmismassan paine eikä sekään varmaan hirveen ihanaa mahda olla, kun hyvä etten tukehtunu siihen eturiviin kun olin kattomassa Iggy & The Stoogesia vauhtiajoilla jossa ei mikään hirveen massiivinen yleisö edes ollu. - että saat
kysyisin kirjoitti:
että saako noilla Stadion keikoilla mitenkä agressiivisen vastaanoton että jos esim kun ite oon aika pieni juippi niin pystyykö siellä helposti luikertelemaan sinne edemmäs jos on joutunu joillekkin ihan paskoille paikoille eikä näe mitään.
Tietysti varmaan mitä edemmäs menee niin sitä suurempi siellä on se ihmismassan paine eikä sekään varmaan hirveen ihanaa mahda olla, kun hyvä etten tukehtunu siihen eturiviin kun olin kattomassa Iggy & The Stoogesia vauhtiajoilla jossa ei mikään hirveen massiivinen yleisö edes ollu.turpaasi ja lujaa jos yrität etuilla muita luikertelemalla eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220