Daewoo:n omistajat ja ne jotka ovat olleet kaupoilla. Voisitteko kertoa minulle ns. hyviä
kysymyksiä ja myös niin tuiki tarpeellisia "tyhmiä" kysymyksiä liittyen nimenomaan Daewoo:n ostamiseen. Mitä kannattaa tiedustella myyjältä, entä onko jotain mitä tulee jopa vaatia. Onko jotain mistä tulee varmistua, että ei tule yllätyksiä.Ja yleisesti - mitä asioita tulee tietää tai tehdä ostaessaan daewoo:ta Itse olen ajatellut Evandaa.
Apua ostotapahtumaan
4
1608
Vastaukset
- .........
daewoo on mikroaaltouuni eikä auto
- omistaja
Kysy myyjalta mita tapahtuu jos se hajoaa.Onko varaosia. Itsellani on noin 19000 ajettu evanda cdx at josta on abs ja tcs hajalla . Lisaksi kasijarruvalo palaa koko ajan. Osia ei kuulemma ole suomessa ja olen odottanut jo kuukauden . Sita on kiva ajella talviliukkailla ilman abs jarruja.
No eipa ne paljon menoa hidasta ,mutta kesalla jos hajoo ilmastointi ja saat odottaa osia talveen niin sit voi rupee ahdistaa.- Olli
Olen just nyt Koreassa työmatkalla Gumi cityssä. Laita mailia mitä osia haluat ja mitä maksat niin ne on sulla 19.3. kunhan ei paina yli 5 kg (pitää jättää laukkuun tilaa nestemäisille tuliaisille).
- Nubira
puun oksalla? Sehän on tietenkin korealainen Tarzan! "Daewooooooooo o oooo ooo !" hän hihkaisee loikatessaan Kalossit jalassa bambun varrelta toiselle kohti lemmittyään Evandaa lempipanda Nubiran hämmästellessä menoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299