Minulla meni koneen näyttö muutama päivä sitten. Ei ole varaa uuteen, joten ostin s-video-johdon ja liitin keskusyksikön isoon laajakuvatelevisiooni (ei litteä). Muuta vaihtoehtoja ei nyt ole, mutta kysymys kuuluu: voiko tv:ni kuvaputki vaurioitua/kuormittua liikaa? Miksi kuva on mustavalkoinen?
Kysyn siksi, ettei kävisi niin että TV:kin vielä särkyisi. :(
TV:n käyttö näyttönä
3
427
Vastaukset
- hae...
jostain kierrätyskeskuksesta putki-näyttöä, luulen että niitä on pilvin pimein saatavilla ilmaseksim hyviäkin.
- ...
Kuva on mustavalkoinen todennäköisesti siksi, ettet ole TV:n asetuksista valinnut s-videotuloa päälle, vaan tavallisen videotulon. Tai sitten olet liittänyt adapterilla scarttiin joka ei tue s-videota?
Mutta tosiaan nykyään vanhoja kuvaputkinäyttöjä saa ilmaiseksi vaikka mistä, itselläkin löytyy pari ylimääräistä 19-tuumaista (tervetuloa hakemaan jos Espooseen pääset), telkkua parempi kuva niissä on jo siksikin että saat kunnon resoluution. - sklubu
No ei se tv siitä rikki mene. Olkoonkin vaikka putkiversio.
Kokeiltu on hartaasti.
Tuo mustavalkoisuus voi johtua myös näytönohjaimen asetuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269