Moottoripyörällä Kapellskär - Haaparanta

Vaimo ja sen mies

Olisiko jollain antaa vinkkejä nähtävyyksistä / hyvistä majoituspaikoista matkalle pitkin Pohjanlahden rannikkoa. Matka on tarkoitus tehdä heinäkuun lopulla.

Pari aikuista reissussa yhdellä mp:llä ja teltalla varustautuneena, varmuuden vuoksi. Mieluummin kyllä mökki/hostel tms. majoitus mutta emme ole hirmu nirsoja. ;D

4

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkoja

Antaisin vinkin teille kun tulette Tukholmaan, yritätte löytää turisti informaation, ellei sitä ole jo siinä terminaalissa ja katselette sieltä pienen kirjasen jonka nimi on "UPPTÄCK SVERIGE bo hos STF" siinä on ainakin paljon tietoja hostelleista koko Ruotsissa.
      Jos olette jo HI Hostelling Internationals jäseniä niin varmaan saatte myös alennusta asumisessa täällä Ruotsissakin.
      Käykääpä tällä sivustolla niin saatte kaikenlaista informaatiota
      http://infoo.se/kat/regional_anknytning/turistinformation

• höpsis hommaksi

Eihän teidän tarvitse ajella Tukholmaan, koska tulette Norrtäljeen.
        No siellä varmaan turisti info terminaalissa taikka kaupungilla,
        Matkaa sieltä Haaparantaan 1050 km niin kyllä sieltä varmaan löytyy matkan varrelta vaikka mitä nähtävyyttä.
        Mukavaa matkaa teille.

• todella paljon
        höpsis hommaksi kirjoitti:

Eihän teidän tarvitse ajella Tukholmaan, koska tulette Norrtäljeen.
        No siellä varmaan turisti info terminaalissa taikka kaupungilla,
        Matkaa sieltä Haaparantaan 1050 km niin kyllä sieltä varmaan löytyy matkan varrelta vaikka mitä nähtävyyttä.
        Mukavaa matkaa teille.

linkkivinkistä :D Sieltähän sitä löytyi tietoa ihan tarpeeksi. Nyt alkaa olla reissun runko valmiina ja muuten aiotaan mennä sen mukaan miltä tuntuu ja mitä matkan varrelle sattuu.

• meilläkin

Meillä lähes samat suunnitelmat, me ollaan vaan lähdössä Tukholmasta. Alkuperäinen ajatus oli ajaa E4 tietä pitkin ja olla ensimmäinen yö Sundsvallissa ja toinen Luulajassa.
      Nyt olen kuitenkin vähän kahden vaiheilla kun olen lukenut, että tuo reitti olisi tosi tylsä ja inlandsvägenin varrella olisi enemmän nähtävää. Matka tulee vaan jonkin verran pidemmäksi tätä kautta. Meillä ei kuitenkaan ole mahdollisuutta viettää tällä pätkällä kauempaa kuin nuo kaksi yötä.
      Kumpi reitti näistä sitten olisi parempi? Ja voisiko nuo yöpymispaikat valita jotenkin muuten? Telttailua/mökkeilyä ei harrasteta, joten hotellitasoinen yöpyminen pitäisi saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe