minkälaista sormiruokaa olette antaneet puolivuotiaalle? maissinaksujen kans meillä on sotkettu..mitä muuta vois antaa?
sormiruoka
1
647
Vastaukset
- JohnaH
Aloin antamaan sormiruokaa kun ensimmäiset hampaat puhkesivat juurikin n. 6kk ikäisenä. Olen mm. keitellyt porkkanaa ja kukkakaalia puolikypsäksi niin, että saa puremalla muttei mene mössöksi sormissa. Myös vähäsuolaista ruisleipää, banaania, palasia maustamatonta broileria, appelsiinia, omenaa.. Appelsiinin jälkeen oli kyllä kohtalaisesti sotkua, enkä uskonut, että niin voimakkaan makuisesta poika tykkäisi, mutta itku pääsi kun palat loppuivat.
Viime aikoina myös keitettyä perunaa ja itse tehtyjen lihapullien(vähäsuolaisia) puolikkaita. Nyt poika 8 kk, ja keitetty riisi on mielenkiintoista, samoin putkimakaronit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184