Olen kiinnostunut aloittamaan golfin harjoittelun ja olenkin ottanut selvää asioista nettisivuilta yms. En ole kuitenkaan saanut selvitettyä, että miten pelaaminen käytännössä hoidetaan.
Lähdetäänkö kentälle yksin vai porukassa? Mikäli kenttää kierretään porukassa, niin täytyykö olla pelikaverit valmiina vai voiko kentälle vaan pölähtää yksin? Itsellä ei golfia pelaavia tuttavia ole, joten kaatuuko harrastukseni siihen?
Lähdetäänkö kentälle tietyin väliajoin?
Paljon on epäselvää, mutta olisin kiitollinen jos joku asioista perillä oleva minua valistaisi.
Aloittelijan kysymys pelaamisesta
2
472
Vastaukset
- on niinsanottu
sosiaalinen laji. Eli golfarin täytyy kentälle mennessään olla varautunut siihen, että tutustuu uusiin ihmisiin. Jos menet yksin, niin cäddiemaisteri sijoittaa sinut johonkin vajaaseen ryhmään (max=4) ja joudut pelaamaan heidän kanssaan ja päinvastoin. Ryhmät lähtevät yleensä 10 min välein tosin jossain on tiheämpiäkin välejä käytössä. Joillain Par3-kentillä on palloränni ja ryhmä lähtee kun ei ylety lyömään edellisen ryhmän jaloille. Tällöin ryhmän muodostaminenkin sujuu pelaajien toimesta miten sujuu. Jos on vähänkin jonoa niin sinua ei varmasti päästetä yksin lähtemään vaan joku tunkee mukaan koska se merkitsisi n. 10 min ylimääräistä jonottamista takana tuleville.
- **Newbie**
Kiitoksia paljon infosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244