Hei! Aloitin aikidoa kuukausi sitten, ja on mennyt aika mukavasti, vaikka suomen kieli ei ole minun äidinkieli ja joskus on hyvin vaikeaa seurata mitä opettajani sanoo, mutta kuitenkin harjoittelemalla opin.
Onko näin, että ihan alussa, kaikki unohdetaan ja vähä vähältä, tulee jo automaattisesti? Siis, esimerkiksi, shomenuchi iriminage, tai shihonage. Kun opettaja selittää ja näyttää näitä, ok, mutta sitten kun harjoittelen parin kanssa, pitää miettiä ja joskus katsoa muita tehdessänsä tätä...
Haluaisin harjoitella enemmän, joskus tuntuu siltä, että 2 kertaa viikossa ei riitä mulle...en malta odottaa harjoituspäiviä! :) Mutta koska olen peruskurssilla, ehkä 2 kertaa viikossa on hyvä uusille harjoittelijoille...
Uusi aikidoka
Luna-nueva
0
462
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833