Mulla on PHILIPS:in DVP 3040 ihan perus DVD- soitin ja tässä taannoin tipautin DVD:n kaukosäätimen vesituoppiin, jossa se lillui joku 5 minuuttia ennen kuin huomasin tapauksen. Onko laite nyt mennyttä kalua vai voinko ostaa uuden kaukosäätimen tai virittää esim. vanhan DVD:ni kaukosäätimen (myöskin PHILIPS, uudempi malli. Meni rikki itse laite vähän aikaa sitten) tähän laitteeseen ja miten se käytännössä onnistuisi?
Olen todella avuton nainen näissä asioissa. Olisin iloinen, jos joku osaisi auttaa!! :D
DVD:n kaukosäädin tippu vesituoppiin...
dorkalapsi
1
309
Vastaukset
Yleissäädin voi auttaa. Niitä saa varsin halvallakin:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18138
En tietenkään voi taata toimivuutta juuri sinun laitteellasi.
Sen vanhan säätimen voi "virittää" kohdistamalla säätimen soittimeen ja painamalla nappuloita. Jos ei toimi niin ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327