hei.tarjoan apua koti askareihin niin kaupassa käyntiin kuin muihin kotitöihin.mielellään vantaan alue.puh:0468448695
kaupassa käynti apua ja kotitalous apua.
7
977
Vastaukset
- kaupassakäynneistä,
vanhukset eivät ole juuri netissä. Ja koti- ja puutarhatöistä omakotitalojen postilaatikkoihin, tai kulje niillä alueilla ja mene tarjoamaan työtäsi siellä, missä näet leikkaamattomat nurmet ym. Paras olisi tietysti, jos sinulla olisi ruohonleikkuri sähköllä itselläsi, jos ei mökeissä ole. 10-15 € tunti luulisin.
Tai grillijuhliin grillipihvin kääntäjäksi: valkoinen paita tai t-paita ja esiliina, siisti pitää olla. Vähitellen saa asiakaslistan, ei se tule päivässä.
Laput isoilla kirjaimilla ja puhelinnumerolla, jos kuva, niin voi olla joku piirretty, iloinen kuva. - lehtolainen
Jos pystyt tulemaan tekemään töitä Helsinkiin niin mulla olis tarjota laitan kohta sulle sähköpostia
- juha k
terve,vieläkö sulla olisi tarjota töitä?mistä olisi kyse? soita jos on hommia puh:0468448695
- puutarhurinne
Tampereen alueella kotitalouspalveluita
http://kotitalouspalveluita.blogspot.com
kotitalouspalveluita Tampereen talousalueella toimii kyllä .. ja tarjoaa puutarhapalveluitakin- Hanslankari69
Naulakon ja pöytien kokoamista näyttää videolla ko. herra
http://www.dailymotion.com/Kotitalouspalveluita#videoId=xjy7e2
kotitalousapu lienee olevan hanskassa
http://puutarhapalveluita.blogspot.com .. pois alta risut ja männynkävyt
- pakuharavalapio
SAMAA PALVELUA MYÖS LAHDESSA JA YMPÄRISTÖSSÄ!
LAMPUNVAIHDOSTA LÄHTIEN. Myös pakettiautokuljetuksia.
O4O-4782858 SOITA ROHKEASTI JA KYSY. - aviopuliso
Tarjoaisin ruohonleikkuuta ja puutarhan kastelua malminkartanosta ajalle 16.6-30.6 väliselle ajalle. Maksan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738