Olen erittäin kiinnostunut etenkin kulttuuri- ja taidehistoriasta, ja olen alkanut pohtia mahdollisuutta, että jonakin päivänä työskentelisin museossa (taidemuseossa?).
Mitä aineita tulisi yliopistossa ainakin opiskella jotta tämä olisi mahdollista? Kuinka vaikeaa on päästä ulkomaille kulttuurihistoria/museoalalle?
Museoon?
kiinnostunut...
3
439
Vastaukset
- vinkkiä
Taidehistoria ja museologia tulevat mulle mieleen ekaksi.
- museoala
Pääaineeksi suosittelen esim. arkeologiaa, taidehistoriaa, kansatiedettä tai historiaa (yleistä historiaa tai taidehistoriaa). Sivuaineeksi vähintään se museologia.
- .
Itse opiskelen kulttuuriperinnöntutkimusta pääaineena ja sivuaineina museologiaa, taidehistoriaa ja kulttuurituotannon suunnittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132