sairaanhoitajaksi?
Vuosi sitten kuulin, että Kemissä oli monimuoto-opintomahdollisuus sairaanhoitajaksi, mutta oulussa en moista mahdollisuutta ole vielä löytänyt.
Oulusta matka Kemiin lähiopetuspäiville on hiukan liian pitkä, varsinkin kun en omista autoa ja matkat joutuisi kustantamaan itse ja jos vielä työpäivä on alla niin siinä on aikapitkä päivä jos vielä Kemiin matkustaa ja takaisin ja seuraavana aamuna töihin.
Jos joku tietää, missä ja milloin ja miten oulussa on, on ollut tai tulee olemaan mahdollista opiskella monimuoto-opintoina sairaanhoitajaksi, olisin tiedosta erittäin kiitollinen.
Avoin ammattikorkea ei ole tällä hetkellä vielä ainakaan vaihtoehto.
Voiko Oulussa opiskella
1
953
Vastaukset
- koulu...
Ainoastaan Diakissa alkaa sairaanhoitajan tutkinto "hoitotyön koulutusohjelma, diakonisen hoitotyön suuntautumisvaihtoehto" Pääsykokeet syksyllä. Muuta vaihtoehtoa ei ole(koulun tai suuntautumisen suhteen), tämä on ainoa. Oulussa on tosi huonosti monimuotokoulutuksia, moniin vuosiin ei ole alkanut yhtään.
Jos suuntautuminen ei häiritse, niin hae kouluun. Sitähän voi toimia valmistuttuaan tavallisena sairaanhoitajana tai sitten diakonissana. Kouluun voi olla hankala päästä (olen saanut mielikuvan että aina tosi paljon hakijoita ja vähän otetaan), mutta jos olet erittäin kiinnostunut diakonia työstä niin ehkä se varmaan auttaa:)
http://www.diak.fi/aikuiskoulutus
Katso oikealta alhaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299