Pääseekö RER B junaan CDG terminaalista 1 vai ainoastaan terminaalista 2?
RER B
5
1105
Vastaukset
- menossa minäkin!
Tämän mukaan sekä että.
http://www.easycdg.com/pages/cdg_airport_access_by_metro__rer_pag.html - .......
Molemmista terminaaleista pääsee junaan
- ...
Kuinka helposti/nopeasti lentokentältä (terminaali 1) löytää tuon RER-B:n lähtöpaikan? Onko kellään antaa käytännön vinkkejä, etten turhaan seikkaile lentokentällä? Lennän Blue1:llä ensi viikolla CDG:n kentälle ykkösterminaaliin, ja jatkoyhteys junalla lähtee Pariisin keskustasta aika tiukalla vaihtoajalla. Muuten siirtymissuunnitelma on kunnossa, mutta olen kuullut että CDG:n kenttä on suht iso ja sekava ja vähän kauhistuttaa ajatus että eksyn sinne ja missaan sen takia junan. Eli kuinka nopeasti te muut olette löytäneet RER-B: lähtöpaikan? :)
- xxxxxxxxxxxx
... kirjoitti:
Kuinka helposti/nopeasti lentokentältä (terminaali 1) löytää tuon RER-B:n lähtöpaikan? Onko kellään antaa käytännön vinkkejä, etten turhaan seikkaile lentokentällä? Lennän Blue1:llä ensi viikolla CDG:n kentälle ykkösterminaaliin, ja jatkoyhteys junalla lähtee Pariisin keskustasta aika tiukalla vaihtoajalla. Muuten siirtymissuunnitelma on kunnossa, mutta olen kuullut että CDG:n kenttä on suht iso ja sekava ja vähän kauhistuttaa ajatus että eksyn sinne ja missaan sen takia junan. Eli kuinka nopeasti te muut olette löytäneet RER-B: lähtöpaikan? :)
www.aeroportsdeparis.fr
- rEv
... kirjoitti:
RER-B löytyi ihan helposti opasteita seuraamalla. Jos satut saapumaan ruuhkaisempaan aikaan, varaudu jonoihin lippuautomaateilla; aamupäivällä meillä meni jonossa n.20 minuuttia, iltapäivällä lähtiessämme ei samoilla koneilla ollut kuin satunnaisia käyttäjiä. Varmimmin ja nopeimmin automaateilla näytti pärjäävän kolikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219