Millonkas perinteinen 30 Suokki miitti on?
30+ Suokkiin????
12
1384
Vastaukset
Oli jo puhetta että katotaan juhannuksen jälkeen tuleeko suokkia vaiko eikö tuu. ootellaan sinne asti ja pietään peukut pystyssä
;o)- *Sadi*
tulis vaikka pyörähtämään jos ehtii =)
Kyllä se nyt on viimestään todettava että vaikka ehkä moni sitä odottaisi niin tänä vuonna en ole se joka tämän järjestäisi. Nyt ei vain tunnu riittävän energia siihen kun on kesken monta juttua. Saatan ehkä ilmestyä paikalle jos jotain järjestetään riippuen töistä ja menoista. Itselläni mahdollisia ainakin 11 ja 18 heinäkuuta.
Se on sit päätetty =)
Ruttu, mä ja herris mennää 11.7 suokkiin =)
Jos tos 14 pintaan nähää lauttarannas....jos säät suosii =)
Eli kyl muut kans saa tulla,heh......- päivänsäde76
siis ihan vaan ettei teille tulis hiljasta ni lähen mukaan :)
päivänsäde76 kirjoitti:
siis ihan vaan ettei teille tulis hiljasta ni lähen mukaan :)
pitäkää lystii munkin puolesta ... mulla on omat pippalot ihan jossain muualla =o) korvatki lepää ku päivis vaan möykkää =op
- green.eyes
taas pukkaa Sulkava samaan aikaan, pitäkää kivaa :)
- Tero31Hki
ä mesissä jos vaan maisemissa silloin kun sattuu lomalla oleen tuolloin :D
suokin vois jättää väliin mut jos baariin meette sen jälkeen ni vois sinne tulla käymään jos saa kyydin järkättyy silleen kivasti..... et ilmotelkaa jos jatkopaikka selviintyy
Mäkin muutto touhuissa sillo... että ei suokkii..
... loman vois alotella siel :D
Tää onki sit hyvä vaihe sit peruuttaa omalt osalt miitti =)
Pitäkää kivaa " muka" ilman mua =)
*vkl töissä*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164