Profeetallinen sana

Palava Soihdunkantaja

Hääpukua kannattaa alkaa sovittelemaan. Ylkä tulee minä päivänä tahansa. Kannattaa nukkua vaatteet päällä, ettei alastomana joudu temmatuksi. Vois pikkasen hävettää, jos häpykarvat näkyy kun kohoomme taivaalle.

9

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohhohhoijaa

Hmmm?

• Hilipatipippam

Tässä tapauksessa varmaankin myös miehillä pitää olla se perinteinen, kristilliseen avioliittoon aina alkukirkon alusta asti kuulunut avokaulainen, pitkä valkea puku? Neitsytmiehillä ja -naisilla täytynee olla myös kruunu. Tuoko muuten Jeesus sormukset vai pitääkö ne hankkia itse? Minkä kokoinen sormi Jeesuksella on, että osaa hankkia oikean kokoisen? Haluaako Hän kultasormuksen vai pitääkö olla timanttiakin?

• Iso Lapis

Sinunkin kannattaa tarkistaa onko soihdussasi tarpeeksi öljyä, ettet joudu hakemaan sitä muualta, kun ylkä tulee. Voi käydä niin että ovi on suljettu kun tulet takaisin.
      Valvo omaa uskoasi, äläkä mieti milloin ylkä tulee.

Herra jeesus sinua siunatkoon, AAMEN.

• sdrftj

Käsittääkseni soihtu on puunuijja, jota on kastettu öljyssä. Aika nopeasti se öljy siitä pinnalta hulmahtaa kun sen sytyttää. Kannattaisi laittaa siihen soihtuun jotain hitaammin palavaa mönjää, vaikka napalmia

• Hilipatipippam

Rautakaupasta saa kyllä soihtuja, joissa on öljysäiliö, eli se puoli on hallussa. Mutta mitä öljyä siinä pitää käyttää? Ratkaisuhan on aika oleellinen, koska soihdun sytyttämisen jälkeen ei enää saa käydä ulkona lainkaan. Joten öljyä on ostettava melko iso erä - paitsi jos tarkennat sen päivämäärän, koska se ylkä tulee. Sitten voi jo arvioida tarvittavan öljyn määrän.

Eli käykö siihen puhdistettu valopetroli? Sitähän ei Raamatussa mainita. Kreikkalaiset ja roomalaiset käyttivät Jeesuksen aikoihin oliiviöljyä. Mutta onko sallittua käyttää öljyä, jota vääräuskoiset pakanat käyttivät? Persialaisilla oli kyllä maaöljyä, mutta vääräuskoisiahan hekin. Tavalliset öljyt käryävät ikävästi ja niiden savusta saa päänsärkyä, ja uloshan ei enää saa koskaan mennä kun soihtu on laitettu.

Eräs tärkeä kysymys vielä: saako soihdun lisäksi käyttää muita valoja lainkaan? Morsiuspuvun sukkanauhat on hankala pukea pelkässä soihdun valossa.

• Huhhahhei

että vaihdat sinäkin nykytekniikkaan, vaikkapa paristokäyttöiseen LED-otsalamppuun. Ylkäkin pian tykkää, kun ei tarvitse värkätä kivikautisten värkkien kanssa, vaan voi kunnon valossa tempoa väkeä yläkertaan.

• Hilipatipippam
        Huhhahhei kirjoitti:

että vaihdat sinäkin nykytekniikkaan, vaikkapa paristokäyttöiseen LED-otsalamppuun. Ylkäkin pian tykkää, kun ei tarvitse värkätä kivikautisten värkkien kanssa, vaan voi kunnon valossa tempoa väkeä yläkertaan.

Mutta kun sen piti luotettavan tuntuisen profeetan mukaan ehdottomasti olla öljyllä toimiva soihtu! Ei käy mikään muu!

• Hilipatipippam kirjoitti:

Mutta kun sen piti luotettavan tuntuisen profeetan mukaan ehdottomasti olla öljyllä toimiva soihtu! Ei käy mikään muu!

missä Raamatussa puhutaan salaisesta tempaamisesta.Jeesus sanoi ,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.Taitaa olla uudestikastajien omia sepustuksia,kun eivät usko Kateen Armoon,niin jotain teko-semmosta pitää olla.

• Olipa helppo kysymys
        föörpiik kirjoitti:

missä Raamatussa puhutaan salaisesta tempaamisesta.Jeesus sanoi ,minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.Taitaa olla uudestikastajien omia sepustuksia,kun eivät usko Kateen Armoon,niin jotain teko-semmosta pitää olla.

Pah, kylläpä helppoja kyselet. Tempauksesta puhutaan vaikka missä. Luepa Raamattu ensin ja tule sitten tänne viisastelemaan.

1 Tess 4: 17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe