Hei!
Olen ollut jo useamman vuoden kiinnostunut freteistä ja niiden hankkimisesta. Olen lukenut freteistä myös paljon ja yhdellä tutullani on sellainen viekas kaveri.
Eläimiä minulla on ollut jo nuoresta likasta lähtien ja itse olen vuosimallia -86.
Löytyisikö etelä-suomesta frettikasvattajia (asun vantaalla) jotka haluisivat olla yhteydessä?
Alustavasti olisin kiinnostunut poikasesta tai sitten nuoresta, sisäsiististä yksilöstä. Sukupuolella ei ole väliä kunhan tulee toimeen koiran kanssa (koira tulee kaikkien kanssa).
ota yhteyttä s-postitse jenny.hyvonen@kolumbus.fi
Huolehtivaan kotiin fretti
lavendel86
1
431
Vastaukset
- ota itse yhteyttä
Tuskin KUKAAN kasvattaja ottaa ITSE yhteyttä ostajiin, eikä varsinkaan Suomi24-palstan kautta. Ei millään pahalla, mutta ajattele nyt itsekin :S. Ota reippaasti ja aikuismaisesti itse yhteyttä kasvattajiin ja kysele pentuja sitä kautta. Ja olet sitä paitsi _todella_ myöhäisessä vaiheessa liikenteessä, mutta ensi vuoden pennuille kerkeät kyllä! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076