Olen itse ollut aina sellaisissa ristiäisissä, missä on ollut n.10-15henkeä, eli todellakin vain lähipiiri.
Itse haluaisin kutsua koolle enemmän ihmisiä, olen miettinyt n.50 henkilöä. Siis ensin kirkkoon ja sitten kotiimme kahveelle jne.
Kysymykseni on siis, että onko kastejuhlan oltava aina "pieni" tapahtuma? Ei kai sen pitäisi ketään haitata, jos on talo täynnä juhlioita..
Tietysti teen niinkuin parhaaksi näen, mutta mielipiteitä kyselisin, oletteko olleet millaisissa pippaloissa, siis onko aina ollut vain vähän porukkaa?
JA EI: Ennenkun joku ajattelee että haluan paljon porukkaa lahjojen toivossa, on hän väärässä. Haluaisin vain omaa ja mieheni sukua koolle juhlistamaan meidän esikoistamme. :)
Vieraiden määrä?
apuva!
1
500
Vastaukset
- juups...
olen ollut kolmissa ristiäisissä joista kahdet olleet isot. Eli 40 ihmistä. Ja meidän juhlaan tulee kans n 4o ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096