Katsoin teffeiltä naisten kuvallisia ilmoituksia ikäjakaumalla 35-45 ja enpä ihmettele että täällä roikkuvat samat tyypit samoilla vanhoilla kuvilla. Järkyttävä taso naisissa. Yäk!
HUh huh
5
651
Vastaukset
kävin katsomassa miehet tuolla ikäjakaumalla ja taso oli järkyttävä !! Mutta luulis sit noitten matsaavan toisilleen ku taso on sama :))
Niin, minua ei sit löydy treffipalstalta että puolueeton mielipide.- erikseen
kuvan miehelle, joka vaikuttaa kiinnostavalta. En laittaisi sitä näkyville profiiliin. Kuva, jonka lähetän, on nätti ja vuoden sisällä otettu. Säälittää sellaiset, jotka eivät hyväksy iän karttumista ja haluavat toisten näkevän heidät nuorina, kuten he itse tekevät. Voihan se toimia, kunnes tavataan:) Eikö ole paljon parempi yllätys, jos onkin livenä sievempi kuin kuvassa?
- zxzx
Kävitkös kattelemassa miesten kuvia:) Otappa miesten kuvat ikäjakaumalla 45-75 ja naisten myös, niin tulet hämmästymään. Laitappas oma kuvasi näkyville, niin voimme katsella sinua;) ja unelmoida täydellisyydestä....
- Näin juuri
Sinulta juuri sellainen kommentti kuin odottaa sopiikin.
Happamia sanoi kettu ...
Miksi aloittaja miehenä katsoisi miesten kuvia, tai pitääkö jokaisen sinun kanssa erimieltä olevan laittaa kuvansa tänne.
Sinä olet juuri tyypillinen täällä roikkuja joka yrittä peruskoulupohjalta päteä! - zxzx
Näin juuri kirjoitti:
Sinulta juuri sellainen kommentti kuin odottaa sopiikin.
Happamia sanoi kettu ...
Miksi aloittaja miehenä katsoisi miesten kuvia, tai pitääkö jokaisen sinun kanssa erimieltä olevan laittaa kuvansa tänne.
Sinä olet juuri tyypillinen täällä roikkuja joka yrittä peruskoulupohjalta päteä!Sinä se et yritä edes peruskoulupohjalta. Joka yrittä peruskoulupohjalta päteä: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748