Rakkaus: Suuret unelmat, fantasiat ja toiveet siitä oikeasta liikkuvat härän mielessä ja osa merkin edustajista löytää suuren rakkauden vuoden 2009 kuluessa. Aivan merkin alkupäässä syntyneet ovat erityisen vahvoilla. Romantiikka ja intohimo kukoistavat 6.6.-4.7., vaikka heinäkuun alku voi myös tuoda epäselvyyttä vallitsevaan tilanteeseen. Varteenotettava kilpakosija saattaa ilmaantua elämään aiheuttaen kaaosta tai mustasukkaisuutta. Etenkin 14.-18.5. syntyneet löytävät itsensä melkoisesta sopasta, elleivät ole tarkkana.
melkoinen soppa
3
602
Vastaukset
- härrrkänainen
Pitää paikkansa kohdallani. Olen löytänyt sen minun puoliskoni ja kahdenkymmenen vuoden avoliitto saa jäädä. Tunne vaan on niin voimakas ja sitä vastaan olen pyristellyt kuin kala verkossa jo kuukausia.
- härGä5
Oon huhtikuun lopulla syntynyt härkätyttönen ja palavasti rakastunut! Nyt kesän aikana olen ihastukseni löytänyt... :)
Uskon horoskooppeihin! Oon lukenut kuvauksia härästä, ja todellakin olen omistushaluinen ja muutenkin juuri tyypillinen härkä! Jännä juttu, miten horoskoopit vaikuttaa niin paljon ihmisen luonteeseen ja elämään. :)
- Lappapuuro
Tämä härkä löysi rakkauden jo vuoden alussa, parasta aikaa on juuri tuo kesän alku ollut ja aika hyvin muutenkin mennyt... Luulen myös löytäneeni sen oikean..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717