Pehmeitä kaivaten.

Heitä mulle pumpulipallo mä jatkan, jos se vain on tarpeeksi pehmeää:)

22

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumiwalkean pumpulisen :=)

tuleex täst kiartopallo?
      eli sää heittä se edeenpäin ja jos se tulee mulle takas ni mitä mä teke sil sitte :=)

• ennen kuin edes kysyit;) Pehmeetä, untuvaa ja tietenkin kiertoon koko maailmalle.
        Pommbs..*

• Puhurix
        tintti.kotivintti kirjoitti:

ennen kuin edes kysyit;) Pehmeetä, untuvaa ja tietenkin kiertoon koko maailmalle.
        Pommbs..*

Mä posautan matkaan tämän kunnon pesäpallon. Ei ole pehmeä eikä hempeä tämä. Ajatus kuitenkin hyvä.

• Puhurix kirjoitti:

Mä posautan matkaan tämän kunnon pesäpallon. Ei ole pehmeä eikä hempeä tämä. Ajatus kuitenkin hyvä.

Toisille pehmeä on just passeli, toiset taas tarvitsee sellaista näpeilleen kovempaa palloa. Löitkö oikein mailalla matkaan? :)

• Puhurix
        tintti.kotivintti kirjoitti:

Toisille pehmeä on just passeli, toiset taas tarvitsee sellaista näpeilleen kovempaa palloa. Löitkö oikein mailalla matkaan? :)

Ihan paiskasin raivon voimalla omin käsin.

• ja kuulostikin siltä, eli kyllä oli pehmoista:D Eikun kiertoon..

• Paiskaan sua siitä hyvästä pilvipallolla! ;) Noooooooh, oliks tarpeeks pehmeä pallo!

• Kyyllä aika usein:D Se pilvipallo oli niin pehmeä, että tuskin tunsin, ikäänkuin lempeässä tihkusateessa hetken seisonut. Erittäin hyvä henkistä nuivettumista vastaan....siiis matkaan.

• tintti.kotivintti kirjoitti:

Kyyllä aika usein:D Se pilvipallo oli niin pehmeä, että tuskin tunsin, ikäänkuin lempeässä tihkusateessa hetken seisonut. Erittäin hyvä henkistä nuivettumista vastaan....siiis matkaan.

Pilvessä on mukava olla ja pilvissä leijua! :) Vai mitenkähän tuo nyt oikeasti mahtaa olla?

• norMix kirjoitti:

Pilvessä on mukava olla ja pilvissä leijua! :) Vai mitenkähän tuo nyt oikeasti mahtaa olla?

käyn kysymässä tuolta rastaystävältäni, että mitenkäs se oikein on;)
        No, jos totta puhutaan niin vain Muumit osaavat sen taidon, niin sen pilvissä leijumisen. Olen nähnyt sen omin silmin telkkarista.

• jädetyrkky*

Iso vai pieni pehmispallo?

• salmiakin makuista...*hekottelee*

Pehmis on pirtelön jälkeen paras jäätelötuote! Vaniljaa ehdottomasti ja tuutti täyteen. Tämä pitää laittaa korvan taakse.Ostan metrinmittaiselle elämänsä ensimmäisen pehmiksen heti jussin jälkeen:)

• Pörrääjä

juhannushattara ja lisäks pari vaahtokarkkii. Makeaa Juhannusta :)

• kelvollista... *kädet tahmeina*
        Vaahtokarkeilla voi jopa heitellä murusta nuppiin...sangen hyvä kiertoon lähetettävä.

Make sweet love, not war.

• olit jo heittänyt vaahtiksia :) No, ei lisä pahaa tee?

• sinulle...............

Hyvää Juhannusta, ja levähdystä työstäsi :)

Pallo kiertää se on hyvä, terveisin dona

• kyllä, ainakin aamu koitti tänä päivänä tosin sitä on vaikea havaita juuri näin Juhannuksen aikaan:)

Kiitos Dona, lämpimät yhteydenotot ovat suurinta ja tärkeintä kierrätysmatskua tässä elämässä.

Hyvää Juhannusta sulle Dona!

• Adria

Sämpylä ei ole muovipussipehmeä lötkö, vaan kivan rapeakuorinen. Ihailtavaa kuinka muualla suositaan paikallisia pikkuleipomoja eikä tyydytä markettien valikomaan, jossa valtakunnan pari suurinta ovat saaneet hyllytilasta valtaosan muovipussituotteilleen. Että mä vihaan niitä.

• pehmeä sisus..ehdottomasti kelpuutetaan kiertoon. Muovipussisämpylät ovat lötköjä päältä ja kuivankovia sisältä...eii tuu mitään. Jotain ryhtiä!

Missäs pistelit rapsakoita? :)

• ota kiinni :)

• koska pörrääjä oli jo ehtinyt vaahtokarkit tarjoilla.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe