Onko oksentaminen teille fyysisesti raskasta? Kestääkö oksentaminen yleensä kauan? Tuntuuko kipuja? Mitä teet oksentamisen jälkeen, että fyysinen olo paranisi?
Fyysinen olo oksentaessa
8
783
Vastaukset
- säästökissa
Ei mulle tule mitään kipuja oksentamisesta, paitsi jalat saattaa vähän puutua ja silmissä tuntuu se paine joskus. Päänsärkyäkään ei lähes koskaan. Kestää jotain 15 minuuttia.
Oksentamisen jälkeen pesen kasvot kylmällä vedellä ja purskuttelen suun :)
Se virkistää, eikä näytäkkään enään niin kamalalta kun astelee takas perheen pariin :p - vesipää
Oksentaminen on äkkinäistä nestevajausta. Juo vettä sen jälkeen!!!
- ksskksjdjsdkj
joskus tulee pääkipeäksi, varsinkin jos itkee samalla.. :/
Joskus se pääkipu saattaa olla vielä seuraavanakin päivänä.
Välillä vatsassa tuntuu oudolta oksentamisen jälkeen.
Ja välillä kurkku on sitten kipeä, kun tulee kynsillä vahingossa raavittua, ilm. sen takia saan helposti flunssaa ja nyt muutaman vuoden sisällä pari kertaa ollut angiinakin (en tiedä johtuuko tästä).. - Dawg
Se riippuu. Mitä enemmän ja mitä kovemmalla paineella oksennan, sen heikompi olo tulee. Joskus jos oikein ruokaa syöksyy ulos (melkein yhtä pahasti kuin oksennustaudissa esim), meinaan pyörtyä pöntölle, silmissä pimenee ja lihakset kramppaa. Jos taas hieman iisimmin oksennan, ei yleensä ole mitään ongelmaa. Sydän aina hakkaa ja hieman tärisen jälkeenpäin.
Mutta pääsyy siihen että en oksenna usein on juuri se, että se tuntuu niin hirveältä.- säännöllisesti n.6kk
Oliko teillä jo alussa vai vasta myöhemmin heikotusta oksentaessa/sen jälkeen? Mulla välillä pää kipee mutta ei pahasti, usein juon vettä ja jopa syön esim pienen palan juustoa oksentamisen jälkeen eikä oo muuta kun pientä päänsärkyä..
Ei se oo fyysisesti raskasta. Jalat saattaa vähän täristä okesntamisen jälkeen ja verta alkaa joskus tulla nenästä kun oikein kovalla paineella oksentaa. Usein juon lasin vettä oksentamisen jälkeen.
- Anonyymi
Hartiat menee kipeäksi oksentamisen jälkeen.
- Anonyymi
Varmastikin tulee lihakset kipeiksi, ainakin vatsalihakset, jos sellaisia on.
Oksentaminen ei tee ruokatorvellekaan hyvää, koska vatsahapot ovat vahvoja ja kuluttavat ruokatorvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007