Beeta-alaniini

hauismies87

Testasin ekaa kertaa beeta-alaniinia treenissä noin 2v sitten ja koin siitä jonkinlaista hyötyä treenissä. Nyt kuitenkin olen testannut skip merkkistä beeta-alaniinia ja täytyy sanoa että se on ollut tehokkain tähän mennessä testaamani beeta-alaniini tuote.
Muuten olen käyttänyt eri firmojen luontaistuotteita. esim la muscle ja dabur....
Onko muu porukka testaillu eri beeta-alaniineja??

13

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä...

"Beta-alaniinilla taas on tutkitusti mm. maitohappoa blokkaava vaikutus, ja olen itse huomannut selkeää suorituskyvyn nousua silloin, kun olen ottanut beta-alaniinia ennen treeniä."

Mitä muuta Hulkki ottaa treeniboosterissa? Lue tästä: http://fast.emedia.fi/index.php?mid=501&a=show&id=267

• tykästynyt

Sain kanssa testiin skipin alaniinin ja olen yllättynyt sen tehosta. TOSI TEHOKAS

• vaikutusta

Mä kokeilin Mannisen valmistamaa beeta-alaniinia,en tuntenut mitään. En ole kokeillut muuta merkkiä koska ainakin mannisen beta oli mielestäni saisea.

• jekkupatteripasi

mulla mannisen betapure toimii hyvin

• on

• on kirjoitti:

http://www.mega-ravinne.com/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=108

Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.

Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.

• beeta alaniini
        micke908 kirjoitti:

Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.

Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.

http://www.punttis.net/ajankohtaista/ravinto/beeta-alaniini-beta-alaniini.html
        http://www.lisaravinteet.info/muut/beeta-alaniini

• Wally River

kyllä piisasi mutta ei odotettuja vaikutuksia,esim. maitohappojen lykkääntymistä. Se oli Mannisbetaa.

• Topfuelisti

Ei mikään yllätys. Kyllähän se pakko on myöntää, että Skipin laatu on melko ylivoimainen moneen tavismerkkiin verrattuna. Hinta on jonkun mielestä kallis, mutta kyllähän Kiialla ja Bentleylläkin on vähän eroa.
      Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta. Hatunnosto Haminan suuntaan. Kyllä Skippi jyrää, vaikka onkin vähän kilpailijoita arvokkaampaa.
      t.Topfuel tropical

• on paras

No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
        Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä..

• tghh
        on paras kirjoitti:

No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
        Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä..

Mannisen BetaPure toimii helvetin hyvin!

• ShitFuel

Ja tämän viestin meille tarjosi kauppias itse.

• LOL!!!

"Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta"

Hah ha..sulla ei apina ole mitään tietoa kun et osaa edes kirjoitata kunnolla niiden aineiden nimeä niihin skipin paskamainoksiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe