Testasin ekaa kertaa beeta-alaniinia treenissä noin 2v sitten ja koin siitä jonkinlaista hyötyä treenissä. Nyt kuitenkin olen testannut skip merkkistä beeta-alaniinia ja täytyy sanoa että se on ollut tehokkain tähän mennessä testaamani beeta-alaniini tuote.
Muuten olen käyttänyt eri firmojen luontaistuotteita. esim la muscle ja dabur....
Onko muu porukka testaillu eri beeta-alaniineja??
Beeta-alaniini
13
1420
Vastaukset
- Tässä...
"Beta-alaniinilla taas on tutkitusti mm. maitohappoa blokkaava vaikutus, ja olen itse huomannut selkeää suorituskyvyn nousua silloin, kun olen ottanut beta-alaniinia ennen treeniä."
Mitä muuta Hulkki ottaa treeniboosterissa? Lue tästä: http://fast.emedia.fi/index.php?mid=501&a=show&id=267- tykästynyt
Sain kanssa testiin skipin alaniinin ja olen yllättynyt sen tehosta. TOSI TEHOKAS
- vaikutusta
Mä kokeilin Mannisen valmistamaa beeta-alaniinia,en tuntenut mitään. En ole kokeillut muuta merkkiä koska ainakin mannisen beta oli mielestäni saisea.
- jekkupatteripasi
mulla mannisen betapure toimii hyvin
- on
jekkupatteripasi kirjoitti:
mulla mannisen betapure toimii hyvin
http://www.mega-ravinne.com/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=108
on kirjoitti:
http://www.mega-ravinne.com/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=108
Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.
Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.- beeta alaniini
micke908 kirjoitti:
Ostin 1,5 vuotta sitten karnosiini aktivaattoria luontaistuotekaupasta. Beeta-alaniinin vaikutukset elimistössäni olivat huomattavat: ei meinannut illalla nukuttaa, sydän takoi levossa tavallista tiuhempaan. Lihasmassaan beeta vaikutti positiivisesti, vaikka olenkin enemmän kuntoilija/lenkkeilijä kuin kehonrakentaja.
Suosittelen kuitenkin ottamaan beetaa aamulla, jottei häiritse yöunia. Leposykettä kannattaa tarkkailla. Itse heitin puolet roskiin koska aine pisti elimistön ylikierroksille. Ei tämmöisen aineen pitkäaikaiskäytön turvallisuudesta voi tietää.http://www.punttis.net/ajankohtaista/ravinto/beeta-alaniini-beta-alaniini.html
http://www.lisaravinteet.info/muut/beeta-alaniini - Wally River
kyllä piisasi mutta ei odotettuja vaikutuksia,esim. maitohappojen lykkääntymistä. Se oli Mannisbetaa.
- Topfuelisti
Ei mikään yllätys. Kyllähän se pakko on myöntää, että Skipin laatu on melko ylivoimainen moneen tavismerkkiin verrattuna. Hinta on jonkun mielestä kallis, mutta kyllähän Kiialla ja Bentleylläkin on vähän eroa.
Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta. Hatunnosto Haminan suuntaan. Kyllä Skippi jyrää, vaikka onkin vähän kilpailijoita arvokkaampaa.
t.Topfuel tropical- on paras
No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä.. - tghh
on paras kirjoitti:
No kyllähän se on pakko myöntää että Skipin Topfuel hakkaa mennen tullen tavalliset recot ja afterit.
Beta-alaniinin luulisi olevan kaikilla samanlaista mutta Skipin laadun tietäen voihan se toki aavistuksen paremmin toimia kuin muut merkit. Mene ja tiedä..Mannisen BetaPure toimii helvetin hyvin!
- ShitFuel
Ja tämän viestin meille tarjosi kauppias itse.
- LOL!!!
"Ja kaiken hyvän lisäksi, tietääkseni Skipin maahantuojalla on ehkäpä Suomen paras tietämys puhtaana treenaamisesta"
Hah ha..sulla ei apina ole mitään tietoa kun et osaa edes kirjoitata kunnolla niiden aineiden nimeä niihin skipin paskamainoksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955