Eli elokuun lopulla tulisi alottaa opiskelut Leppävaarassa Espoossa ja kämppää vailla olisin. Olen 20.v huumorintajuinen miespuolinen veikko. Välillä menevä, välillä kotona hissukseen kököttävä heppu.
Hakusessa siis parinkymmenen ikävuoden ympärillä pyörivä kämppis. Sukupuolella ei ihmeemmin väliä. Huumorintajuinen, sosiaalinen, luotettava ja rehellinen kaveri asustelemaan saman katon alle. Ei mitään hevihemmoja tai hämäriä tyyppejä :)
Eli Leppävaarasta tai muutaman kilometrin säteellä olisi tarkoitus löytää asunto. Hinta noin. 300 euroa per naama ja tietenkin jokaiselle omat huoneet, ei tarvi missään olkkarissa nukkua :)
Jos sinä olet samassa tilanteessa kanssani ja etsimäni henkilö, niin ota yhteyttä: thopponen@gmail.com
Etsitään mahdollista asuntoa internetin ihmeellisestä maailmasta. Yhdessä hakien Hoassilta esimerkiksi voisimme saada huokeaan hintaan hyvän kaveriasunnon!
Kesätervesin Tomi
Kämppis Espooseen elokuusta alkaen
1
253
Vastaukset
- löysit
kämppiksen?
T: Puustinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264