Auttakaa viisaammat, mistä löytäisin Dingosta kertovia kirjoja esim. Minun Dingoni, Kaikki huutaa Dingoo yms.
Hakusessa olisi myös Dingomania dvd tai sitten Kunnian päivät -boksi.
Ongelmana vain on se, että joku Dingo kirja yms. täytyisi saada heinäkuun alkuun mennessä ystävälle lahjaksi enkä itse tiedä yhtään mistä näitä kannattaisi alkaa etsiä vai löytääkö niitä edes enää?
Viimeisenä vaihtoehtona on ennakkotilata tuo lokakuussa ilmestyvä kirja, mutta mieluusti jotakin muuta Dingo -tuotetta hänelle hankkisin.
Nyt siis kaikki neuvot ovat tarpeen, mitä kautta saisin näitä tuotteita käsiini?
Mistä Dingo kirjallisuutta tai dvd:itä?
mistä?
1
676
Vastaukset
- carthanie
Huomasin vasta tässä tänään tämän viestisi, mutta ajattelin silti ilmoitella:
Minulta löytyy Kaikki huutaa Dingooo -kirja. Sekä ilman muoveja (joskus avattu), että muoveissa tarroineen päivineen. Muovi on vähän ripsaantunut alakulmasta, mutta täysin avaamaton kappale.
Jos edelleen kiinnostaa niin otapa yhteyttä. Laitan nämä jossain vaiheessa huutonettiin myyntiin, mutta odottelen jonkin aikaa varmuuden vuoksi.
rami.erkkila@elisanet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249