Pelaan paljon Simssejä ja Sim city4.sta.. Nyt jotain uutta ois kiva!!! Pelejä maailma pullollaan... Kertokaapa joku ki´va!!!!
kertokaa paras peli!!!!!!!!!!!
15
641
Vastaukset
- ....
ai joku kiva? no koita jotain näistä:
soldier of fortune 2
postal 2
gta vice city - ehdotus
civ3
- Vefa
Ancient Domains Of Mystery eli ADOM on kaikkein paras peli koskaan!!!!!!
- nakki
Ahaa, eli tämä NetHack-ripoffi, joka on kaikin tavoin esikuvaansa huonompi?
- mä tiiän
nakki kirjoitti:
Ahaa, eli tämä NetHack-ripoffi, joka on kaikin tavoin esikuvaansa huonompi?
CALL OF DUTY on aivan kingi!! kokeile ihmeessä.paras sota peli koskaan :D (10 tiltissä) :P
- peikko
mä tiiän kirjoitti:
CALL OF DUTY on aivan kingi!! kokeile ihmeessä.paras sota peli koskaan :D (10 tiltissä) :P
max payne2
- pelivamma
batle field 1942 on paras sota peli
- vailla? et kauaan
oletko vailla peliä? runescape tai migo land tai clun penguin tai habbo hotel tai minecraft
- täs vie 1peli
pelaa facebookis eri pelei =I
- niin joo muute
elä pelaa ikinä trafianii elä ees lue tota sanaa elikkä trafia* en itekkää haluus anoo ees sitä sanaa
- ne ne on
Minecraft ja Bully on parhaat
- k++98
The Dig
- parhaattässä
Deus ex paras. Ja max payne, half-life-sarja, f.e.a.r., the ur-quan masters... Ehdottomasti.
- Anonyymi
Sanoisin Rumble Roses ps2:lle! :D hieman aikaa tästä keskustelusta mutta kyseistä peliä pelailen parhaillaan, todella hyvä peli. 10/10 Myös Saints Row 3 remastered ps4 sekä ff nt dissidia ps4 on hyviä pelejä :) no, gta 5 sekä rdr2 on tietsikal joidenkin modien kans täydellisiä. Saa nähdä milloin gta 6 ilmestynee, itselle ei ole tarvetta kyseiselle pelille, kyllästynyt odottamaan, haha :D onneks on muuta hyvää pelattavaa
- Anonyymi
paras peli on venäjän kielellä v ochko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204