kuka tietää, miten on nykyään.
Kun on pitkäaikaistyótön, (varmasti teistä sellaisia löytynee).
Niin, että sen sijaan, että loijuisi vuosikausia työttömyyskassalla,
niin onko nykyään sellasia järjestöjä jotka kouluttavat ja talluttavat johonkin palkattomaan näpertelyyn, joka kuitenkin "vahvistaa" työtöntä,
ja lopputulos on se että pitkäaikaistyötönkin tekee sitten palkkatyötä.
TätÄ tekivät 04, mutta nyt on ehkä vaikeammat ajat rÄätälöidä yksilötasolla työpaikkaa.
Noh, ehkä aikojen parantuessa hiukan, ei enÄä työtön vuosikausia sohvallan loiu.
Itse olen 40. Ainakin nuoriin panostanevat, ettei esim. huumeet ja rikollisuus vie...
..kunhan mietiskelen..
Muutan tampereelle,kertokaas
kokemuksia sohvalta
1
1687
Vastaukset
- nolla
Nykyinen rahalla ostettu porvarihallitus on sitä mieltä, että työttömyys ja köyhyys on ihmisen oma vika!
Täältä on jo työttömiltä nuoriltakin vähennetty työpajoja ja muuta toimintaa.
Vapaaehtoistöitä löytyy liiankin kanssa, mutta niistä ei makseta palkkaa ja omia kuluja tulee liikaa...jos oot valmis pullakahvipalkalla tekeen, mutta bussikulujakin tulee, joten se on plus miinus nolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327