meillä aloitettiin 4 viikon iässä lapselle lisärauta. Lapsi täysiaikainen ja syntymäpaino 2400. rautaa annettu nyt 2 viikkoa. raudasta tullut kovat vatsakivut, miten raudasta johtuvia vatsakipuja voi helpottaa? voiko vyöhyketerapia auttaa raudasta johtuviin vatsakipuihin?
lisärauta
4
636
Vastaukset
- vatsakivut
vielä piti kysyä että milloin raudasta johtuvat vatsakivut ovat muilla helpottaneet vai ovatko ollenkaan? rautana fer in sol.
- ...
Meillä oli sama rauta, eikä aiheuttanut vatsakipuja. Tosin meillä ei yleensäkään masuvaivoista ole itketty.
Mä annoin päivän rauta-annoksen kahdessa erässä, aamuin illoin, se vois ainakin helpottaa.. - vatsakivut
... kirjoitti:
Meillä oli sama rauta, eikä aiheuttanut vatsakipuja. Tosin meillä ei yleensäkään masuvaivoista ole itketty.
Mä annoin päivän rauta-annoksen kahdessa erässä, aamuin illoin, se vois ainakin helpottaa..minkä kokoinen annos teille oli määrätty rautaa? annoitko raudan lusikalla vai ruiskulla? minkä ikäisestä mihin ikään asti annoit rautaa?
- ....
vatsakivut kirjoitti:
minkä kokoinen annos teille oli määrätty rautaa? annoitko raudan lusikalla vai ruiskulla? minkä ikäisestä mihin ikään asti annoit rautaa?
Sairaalassa aloitettiin rauta jokusen viikon iässä ja vuoden iässä lopetettiin. Rauta-annos kasvoi painon mukana ja ruiskulla annoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337