Olen jo kauan kärsinyt ahmimishäiriöstä, pystyn myös laihduttamaan paljon mutta kilot tulevat nopeasti takaisin kun tulee ahmimiskausia...Paino on noussut 6kk sisällä n.20kg. Olen 148cm lyhyt ja painan 90,2, olen yrittänyt pitää ahmimisen kurissa siinä onnistumatta... Mulla tulee kausittain "terveellisiä" kausia ja sillon paino tippuu hyvin...Miten saisin "jojoilun" loppumaan? Onko samanlaisia kokemuksia vai olenko yksin asiani kanssa? Kirjoitelkaa
P.s. Tänään aloitin elämäntapamuutoksen, saisinko kannustusta? Olen joskus painanut 52kg
BED
MarSu70
2
340
Vastaukset
- tuon linkin
kautta kohtalotovereita? Mutta tee luja päätös, että lopetat jojoilun ja pidä jääkaappi tyhjänä tai täytä se sellaisella ruualla mikä ei lihota. Hedelmiä, melonia jne ja paljon kivennäisvettä päivittäin. Kyllä sinä onnistut, kun päätät onnistua!
http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/index.html- MarSu70
Kiitos linkistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337