kukaan tosi vanhaa pc-peliä, jossa on kolme erilaista peliosiota; oivalluksia 1, villen ihmetalo sekä oivalluksia 3?
levyssä lukee "EDMARK", "Iona Software Limited" ja se on vihreä. mitään koteloa ei löydy.
oivalluksia 1 peliosiossa on mm. rumpali riki, melodia make, joku random pallopeli, pulupeli sekä lemmikkikauppa.
villen ihmetalossa on lajittelupeli, rakennuspeli, joku lampipeli, sääpeli sekä video-peli.
oivalluksia 3 peliosiossa (joka ei toimi) on joku mustekala, jolle pitää tehdä bisnestä eli hankkia tavaroita vaihtamalla toisiin, kuvapeli, amerikkalaisen jalkapallon väliaika-muodostelma homma-juttu, sekä lemmikkipeli (samat lemmikit kuin oivalluksia 1 peliosion lemmikkikaupassa, joille tehdään joku koti tai vastaavaa).
löytyi pelihyllystä pölyisenä, sillä edellisestä pelikerrasta on.. muutamia vuosia..
tietääkö/muistaako/tunnistaako
asdasd
1
1554
Vastaukset
- Anonyymi
Thinking things on alkuperäinen peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214