Mitäs sanotte, olisiko mahdollista hommata 6-päisen neitokakaduparven joukkoon undulaatti?
Minulla olisi tuttavalta tulossa nuori koiras undulaatti, eläinkauppaan ei viitsisi suht kesyä poikaa viedä.
Kokemuksia neitsikkaparven ja undun yhteiselosta luen mielelläni. =)
Undu+neitsikat?
3
373
Vastaukset
- ..sekin
Kyllähän se voi ihan hyvin onnistua, mutta suosittelisin kyllä hankkimaan toisenkin undulaatin.
- Bobo
Minulla oli 2 undulaattia ja neitokakadu, ja olivat oikein hyviä kavereita. Ensin totuteltiin vierekkäisissä häkeissä, eikä samaan kannatakaan heti laittaa.
Parvessa undulaatti voi kaivata omaa undukaveria, mutta huomaat varmaan jos niin käy :) - se ...
onnistuakkin, mutta mielestäni on melkoinen riski siitä, että sinulla on syrjitty ja kiusattu undulaatti. jos tulossa kaverilta, voisit varmaan kysyä jos ensin kokeilisit miten nykyinen parvesi siihen suhtautuu ja päättää vasta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096