Hei,
onko kenelläkään tietoa minälainen hotelli on apladas FFF ?
Kokemuksia/mielipiteitä kaivataan!!
Agia maria/hotelli apladas FFF+
3
863
Vastaukset
- K
Hotelli on siisti, rauhallinen ja siellä on mukava henkilökunta. Meillä ei ainakaan ollut minkäänlaisia ongelmia viime kesänä, kun olimme kaksi viikkoa...Hotelliin ei kannata mennä, jos on tyyppi, joka haluaa viettää aikaansa vain altaalla. Allas on suht pieni ja aurinkotuolit vieri vieressä ja niitä mahtuu siihen altaan vierelle aika vähän. Rannalle on lyhyt matka...En mä muuta keksi :) Kysele lisää, jos tulee jotain mieleen...
- vipe11
Olin ko.hotellissa neljä vuotta sitten,allasalue on tosiaan pieni,mutta ranta on tosi lähellä,mukava ranta onkin.Meillä oli huone ja keittiö pieni vessa/kph (kaksi aikuista lapsi),aika ahdasta eikä todellakaan mitään luksusta.Lapsi nukkui keittiön sohvakompleksilla =( tai vähän vuoroteltiin.
Vessa oli tosi pieni,takaperin sisään,etuperin ulos tyylinen.Tai toisinpäin.
Parveke oli ,upeat näköalat merelle ja Ágioi Theódoroi-saarelle.
Huono puoli parvekkeessa oli sen pienuus ja suora yhteys naapuriparvekkeille(puolen metrin korkuinen aita välissä)
Plussana sijainti ja näköalat,en menisi uudestaan tosin.
Ihmettelen kolmea "äffää"?Yksi riittäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076