Ostin kirpparilta Kaninloikkapelin ja olen sormi suussa siitä miten sitä pelataan. Laatikossa oli oikea määrä tykötarpeita, eli 16 pupua ja 24 erilaista korttia, sekä vihreä vuori, mutta miten peliä pelataan, kun ohjeet puuttuivat?
Kaninloikkapelin ohjeet hakusalla
2
464
Vastaukset
- Kanin loikkaa
Eli käännä pelilauta niin, ettei reikiä oo. Puput lähtöasemiin. Kaikki puput siis, jokaiselle pelaajalle tietty oma väri.
Sit kortit sekoitetaan, nostetaaan vuorollaan kortti. JOs tulee porkkana, pyöräytetään porkkanaa, jolloin on riski, et joku tippuu, peräti itse pyörittäjä. Jos tulee loikkakortti, otetaan yhtä monta askelta eteenpäin, kun kortissa on niitä kiviä tai mitä lie. (1-3) Vuoren huipulle ekaks päässy pupu voittaa. Ei väliä mitä pupua liikuttaa. Pupuja ei syödä, vaan toisten yli hypätään. Jos edessä pattitilanne, et edessä on reikä ja joutuu siihen, niin sit joutuu ja tippuu se pupu siltä osin pelistä pois kanivuoren uumeniin.
Hauska peli, lapset ja aikuiset rakastaa tätä. Varsinkin pienille porkkananpyöräytys tosi jännä juttu! Eikä tartte osata kuin laskea kolmeen.- pölöpää
Kiitos sinulle kun näit vaivaa ja mahdollistit meidän pelaamisen. Vähän kekkailtiin itsekkin jotain, mutta silti hauskemman tuntuista tuolla tavalla.
:))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076