Keeway x-ray

Wirittelijä

Eli tarkoitus olis vähän piristää serkun x-ray:tä ja jos joku voisi kertoa, että riittääkö vakio suutin, olikohan 95, tuohon? Painotan siis sanaa vähän, ku aateltiin vaan pikkasen viilata alkukäyrän kuria niin että menis joku 60-65 (vakiovälit)

Koettakaapa asiasta paremmin tietävät vastailla pian, kiitos ;)

16

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsghfgj

Saattaapi olla että riittä, saattaapi olla että ei. Riippuu tietty että paljon oot sitä aikeissa virittää, mutta jos iha vähän, niin en usko että tarvetta vaihtoon.

• En kyl yhtään tiedä minkälaisia kureja tuossa on mutta näillä se EHKÄ voisi mennä tuon verran... * En lupaile mtn =)

Jos putkessa on holkki, poraa se kokonaan pois. Kai siellä on se hukkaputki, joka rajoittaa ettei mene yli 65km/h. Suutin kannattaa vaihtaa isommaksi. Mutta niinkuin sanoin en ole varma toimiiko nuo...

Off topic - Taas täällä on näitä 'Derbi on paska vehje' - tyyppejä... Olen ajanut derbillä(Oikeastaan Gileralla, mutta sama se) kauan, eikä ole kertaakaan hajonnut alle. Joten se vika on derbin AJAJASSA, ei mopossa. u_u

• jippiiiiiiii

Väitätkö että hukkaputki olisi joku rajoitin?!?!? Jos hukkaputken tukit niin se nostaa ennemmin vääntöä eikä h.nopeutta.

• jippiiiiiiii kirjoitti:

Väitätkö että hukkaputki olisi joku rajoitin?!?!? Jos hukkaputken tukit niin se nostaa ennemmin vääntöä eikä h.nopeutta.

Hukkaputki vaikuttaa nopeuteen. Tämä on itse testattu.

• riippuu miten sen ottaa
        buum kirjoitti:

Hukkaputki vaikuttaa nopeuteen. Tämä on itse testattu.

Katos hukkaputki tuo väääntöä, ja tietenkin hieman h.nopeutta, about 5km/h. Mutta jos vaihdat välit raskaammiksi hukkaputken tukkimisen jälkeen se menee tietty lujempaa ja samalla väännöllä kuin perusväleillä ilman hukkaputken tukkimista.....

• -___-

Joo ei me ihan viittitä porata irti koko holkkia, tai oikeestaan se on joku suppilo ku katottiin sinne, mutta jotkut sanoo että x-ray tarvii vaan 105 suuttimen täys tehosena ja siellähän on tosiian se toinenkin kuri paisaris, mihin me ei aiota koskea... joten ainakin mä uskaltaisin käyttää tota vakio suutinta eli 95, mutta kertokaa ihmeessä jos joku on eri mieltä, koska eihän se kivaa sit oo jos leipoo ;D

• aifosjhgpsdiou
        -___- kirjoitti:

Joo ei me ihan viittitä porata irti koko holkkia, tai oikeestaan se on joku suppilo ku katottiin sinne, mutta jotkut sanoo että x-ray tarvii vaan 105 suuttimen täys tehosena ja siellähän on tosiian se toinenkin kuri paisaris, mihin me ei aiota koskea... joten ainakin mä uskaltaisin käyttää tota vakio suutinta eli 95, mutta kertokaa ihmeessä jos joku on eri mieltä, koska eihän se kivaa sit oo jos leipoo ;D

Jos nyt sitä sinne 55-60 tienoille virittelet niin en usko että suutin kantsii vaihtaa, ku kiinamopot menee vakiona lujempaa kun euromopot (kiihtyy yleensä vähä huonommi), mut suutin vois ehkä vaihtaa lievästi isompaan about 100, mut jos kulkee hyvin ja lähtee käyntiin hepposesti virien jälkeen niin ei tarvetta...

• .kfunkcjs
        aifosjhgpsdiou kirjoitti:

Jos nyt sitä sinne 55-60 tienoille virittelet niin en usko että suutin kantsii vaihtaa, ku kiinamopot menee vakiona lujempaa kun euromopot (kiihtyy yleensä vähä huonommi), mut suutin vois ehkä vaihtaa lievästi isompaan about 100, mut jos kulkee hyvin ja lähtee käyntiin hepposesti virien jälkeen niin ei tarvetta...

Kiitos tästä, katsotaan gpssään sit paljonko se kulkee vakiona ja lähetään siitä nostaa sitte nopeutta sinne 60 km/h poraamalla vähän kuria ;)

• landelainen666
        .kfunkcjs kirjoitti:

Kiitos tästä, katsotaan gpssään sit paljonko se kulkee vakiona ja lähetään siitä nostaa sitte nopeutta sinne 60 km/h poraamalla vähän kuria ;)

Itellä samanlainen mopo oon ottanu alkukäyränkurin pois ja ostin pikkasen isomman suuttimen eli jos viilaat pois vaan pikkusen (60-65) niin sitte pitäs vakio suutin riittää.

• jebouu...

kestääkö keeway esimerkiksi derbiin verrattuna kuinka hyvin? oon aatellut ostaa tollasen keewayn mutta on alkanut mietityttään kuinka hyvin kestää koska on aika halpa.

• gasdgsa

Eiköhän tuo normaalikäytössä kestä ihan yhtä hyvin kun nuo Derbit ym.

• kulkee....

kestäää toki jos et kovin raiskaa ja rääkkää...itellä tosin uusittu kaikki mutta on tota viriäki tullu laitettua esim leovince v6 tehari ja muuta sen sellasta härpäkettä

• Keeway20099

Ite postanu alkukärän kurin ja silti menee mittarin mukaan 55 km/h. suutin on vakio, pitäskö vaihtaa?

• jooh2

5-10 numeroo isommaks.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe