Noin 10-vuotias punakorvakilpikonnanaaras Nelli etsii kotia. Nelli asustaa nyt Turun seudulla ja on uuden kodin tarpeessa koska joutuu olemaan nykyisin turhan paljon yksinään.
Punakorvakilppari Nelli kotia vailla
6
333
Vastaukset
- Nelli-mamma
Jatkona ylläolevaan; joudumme viemään konnan lopetettavaksi jos emme löydä sille uutta kotia. Onko kellään kokemusta tällaisesta?
- sinippa
Jos punakorvakilpikonna ei ole vielä mennyt olisin kiinnostunut tietämään lisää tästä. koska itsellä on ollut parikilpikonnaa ja uutta etsimässä.. s-postiin sini_kortelainen@hotmail.com
- Nelli-mamma
Edelleen Nelli etsii kotia....
- Kilpikonnalle
Nelli-mamma kirjoitti:
Edelleen Nelli etsii kotia....
mitään tarvikkeita mukaan? esim. akvaario ja jos niin minkä kokoinen? Voipi olla vaikeaa saada kotia, jos tarvikkeita ei seuraa mukana, kun ne kuitenkin maksavat maltaita ja konnia annetaan paljon tavaroidenkin kera.
- Nelli-mamma
Kilpikonnalle kirjoitti:
mitään tarvikkeita mukaan? esim. akvaario ja jos niin minkä kokoinen? Voipi olla vaikeaa saada kotia, jos tarvikkeita ei seuraa mukana, kun ne kuitenkin maksavat maltaita ja konnia annetaan paljon tavaroidenkin kera.
Nelli asustaa isohkossa akvaariossa, mittoja en muista (unohdin mitata eilen), mutta arviolta 350-400 l, alla pöytä (kuuluu akvaarioon), suodatin tietysti on jne. Niistä olen ajatellut pyytää muutaman euron, on ostettu uutena pari vuotta sitten. Maltaita en niistä pyydä :)
- ^^JonzQ
Nelli-mamma kirjoitti:
Nelli asustaa isohkossa akvaariossa, mittoja en muista (unohdin mitata eilen), mutta arviolta 350-400 l, alla pöytä (kuuluu akvaarioon), suodatin tietysti on jne. Niistä olen ajatellut pyytää muutaman euron, on ostettu uutena pari vuotta sitten. Maltaita en niistä pyydä :)
Hei.
Onko vielä neiti elossa? Ensimmäistä kilpikonnaa olen ottamassa ja akvaariotakin.. Paljonko Olisit koko paketista pyytämässä/pidät hintaa? Asutaan itse pohjois-pohjanmaalla ja haettaisiin kumminkin itse. Onko mahdollista saada valokuvia? Sekä konnasta että akvaariosta :))
Pistä mailia.
@; jonna-maria.otava@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239