Lieksaan kaksi Suomen mestaruutta samalle henkilölle
Humppalaulun Suomen mestaruuskisoissa Lieksalainen Markku Korpinen voitti kuninkuuden kahdessa sarjassa eli Miesten yleinen sarja sekä yli 50 vuotiaiden sarjassa Liperissä kesäkuun 28päivänä 2009.
Palkinnoksi tuli pari kullattua mikrofonia kotiintuliaiseksi.
Hei Humppaa
3
1443
Vastaukset
- Onnen toivotukset
Paljon onnea toivottaa voitosta, joensuun poppoo
- kotiis
Eikö ole muuta tekemistä kuin kehua itseään???
Minä vain lauloin ja tuomaristo kuunteli joten voinet yrittää myös. Olen minäkin jossakin hyvä.Eli nyt tuli kaksi Suomen mestaruutta humppalaulun avoimessa kisassa ja yli 50 miehet.
Muuten oikein tämän asian huomioi Lieksan lehti tänään melkein persepuolen kirjoituksessa.
Muuten vaihda jo kanavaa,ja minä olen jo kerinnyt kotiin ja käynyt ajamassa järven toisella puolella "villa ainolassa" ruohon ja hieman ajellut huvipurrella.
Siinä samalla käynyt tutustumassa siellä oleviin rakennushankkeisiin, sekä matkan varrella mukavaan kylätoimijoiden myymälään ja taidenäyttelyyn Ahvenisella minusta hauska juttu tien varrella olevat nuket.
Muuten lähären taas kulukemaha ja kattelemaha onko se ihan luostari tuolla vesannolla,siellä tapaan sisaruksiani jotka ovat olleet siskoja ja veljiä ja saaneet olinpaikan kodissani lapsesta saakka ,vaikka äiti ei niitä synnyttänyt nyt hän on juuri saatettu kirkkomaahan muutama kuukausi sitten sai muuten elää pitkän taipaleen koko suomen itsenäisyyden ajan.
Ystävällisin terveisin jälleen markku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244