Wimbledon käynnissä ja kaverit puhuu jostain tennismailoista ja henri kontisista täällä...
Mikä teitä vaivaa??
5
335
Vastaukset
- suuri miinus_
1.harrastajia kiinnostaa välineasiat, se täysin selvä
2.lupaavien suomalaisten otteet kiinnostavat suomalaisia, se täysin selvä
3.Wimbledon ei näy TV:ssä, ei kiinnosta, se täysin selvä
Odotellaan jo kieli pitkällä US Openia, niin päästään seuraamaan eurosportilta 12 tuntia tennistä jokainen päivä!- Rama-dan
Jaa itseäni kiinnostaa ainakin huipputennis ja arvoturnaukset enemmän kuin jotkut suomalaiset "lupaukset" joita on jokaisella muulla maalla ainakin 10 kappaletta. Ja kyllähän sitä Wimbledonia voi netistä seurata. En ymmärrä tuollaista naiiviutta...
- jorma2
Rama-dan kirjoitti:
Jaa itseäni kiinnostaa ainakin huipputennis ja arvoturnaukset enemmän kuin jotkut suomalaiset "lupaukset" joita on jokaisella muulla maalla ainakin 10 kappaletta. Ja kyllähän sitä Wimbledonia voi netistä seurata. En ymmärrä tuollaista naiiviutta...
laittakaa sinne justin.tv niin näette kyllä vimpeliä koko päivän
- ei jaksa ei kykene
jorma2 kirjoitti:
laittakaa sinne justin.tv niin näette kyllä vimpeliä koko päivän
TV:stä pitää tulla tai kiinnostus minimissä.
- ...............
ei jaksa ei kykene kirjoitti:
TV:stä pitää tulla tai kiinnostus minimissä.
Miksi netistä ei voi katsoa, miksi pitää tulla juuri tv:stä, ihmeellinen asenne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184