Kumpi kehittyi evoluutikkojen mukaan ensin, naaras vai uros vai tapahtuiko niiden evoluutio somasti samaan aikaan ja sitten hupsistakeikkaa päästiin lisääntymään suvullisesti?!
Naaras vai uros?
22
246
Vastaukset
- biologian
alkeet, nuija.
- asdfasdfasdfe
Niihin eläimiin ja eliöihin, jotka pystyvät lisääntymään sekä suvullisesti että suvuttomasti. Mutta se ei silti ratkaise itse ongelmaa..
- Apo-Calypso
asdfasdfasdfe kirjoitti:
Niihin eläimiin ja eliöihin, jotka pystyvät lisääntymään sekä suvullisesti että suvuttomasti. Mutta se ei silti ratkaise itse ongelmaa..
Opiskele sinäkin biologian alkeet. Suosittelen aloittamalla kaksineuvoisuuden kehittymisestä.
Suvullinen kehittyminen on saanut alkunsa kaksineuvoisuuden kehittymisestä. Tuhannet eläinlajit ovat edelleenkin kaksineuvoisia. - siihen mitä kysytään
Apo-Calypso kirjoitti:
Opiskele sinäkin biologian alkeet. Suosittelen aloittamalla kaksineuvoisuuden kehittymisestä.
Suvullinen kehittyminen on saanut alkunsa kaksineuvoisuuden kehittymisestä. Tuhannet eläinlajit ovat edelleenkin kaksineuvoisia.et vastannut kysymykseen! kumpi kehittyi ensin uros vai naaras? oliko kysymys aivan liian vaikea?
- kysymykseen
nuija!
- Apo-Calypso
siihen mitä kysytään kirjoitti:
et vastannut kysymykseen! kumpi kehittyi ensin uros vai naaras? oliko kysymys aivan liian vaikea?
Opetele käyttämään googlea, tollo. Kokeile "evolution of sexes", esimerkkinä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_of_sex
Lyhyt vastaus: Molemmat kehittyivät samanaikaisesti hermafrodismin muodossa ja eriyityivät valtaosilla lajeista erillisiksi sukupuoliksi. - mutta sinä et
Apo-Calypso kirjoitti:
Opetele käyttämään googlea, tollo. Kokeile "evolution of sexes", esimerkkinä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_of_sex
Lyhyt vastaus: Molemmat kehittyivät samanaikaisesti hermafrodismin muodossa ja eriyityivät valtaosilla lajeista erillisiksi sukupuoliksi.osaa vastata. Oletko mies vai hermafrodiitti?
- Apo-Calypso
mutta sinä et kirjoitti:
osaa vastata. Oletko mies vai hermafrodiitti?
Oletko vielä rintaruokinnassa? Kuvitteletko, että muilla on joku helvetin velvollisuus opettaa sinulle yhtään mitään, koska olet niin pohjattoman, helvetin laiska ja oppimishaluton ja -kyvytön? Kuvitteletko olevasi joku erityislaatuinen hemmoparka, jota muiden tulisi palvella, koska itse olet niin älyllisesti vetelä surkean kreationistisen ripulipaskan ilmentymä?
Sinulle on jo useaan kertaan kerrottu sukupuolisuuden evoluutiosta, ja mistä voit löytää lisätietoa aiheesta. Kun kerran olet osaamaton, oppimaton, oppimiskyvytön, kykenemätön, typerä, tietämätön ja tietämättömyytesi himoissa piehtaroiva kretupelle, niin ongelma on sinussa yksin, ei muissa. mutta sinä et kirjoitti:
osaa vastata. Oletko mies vai hermafrodiitti?
Jos haet tieteellistä selitystä asialle, niin sinun täytyy ensin riisua ne kreationismin valoaläpäisemättömän mustat silmälasit päästäsi ja katsoa maailmaa avoimin silmin.
Jo kysymyksessäsi "Kumpi ensin, uros vai naaras?" seisot nuo lasit päässä ja väännät todellisuuden kreationismin surkuhupaisaan muottiin. Aivan kuin jomman kumman olisi pitänyt putkahtaa tänne tuosta vain ennen toistaan, kuten eräässäkin 2000 vuotta vanhassa kirjallisessa tarukokoelmassa kerrotaan.- älä kimpaannu
Apo-Calypso kirjoitti:
Oletko vielä rintaruokinnassa? Kuvitteletko, että muilla on joku helvetin velvollisuus opettaa sinulle yhtään mitään, koska olet niin pohjattoman, helvetin laiska ja oppimishaluton ja -kyvytön? Kuvitteletko olevasi joku erityislaatuinen hemmoparka, jota muiden tulisi palvella, koska itse olet niin älyllisesti vetelä surkean kreationistisen ripulipaskan ilmentymä?
Sinulle on jo useaan kertaan kerrottu sukupuolisuuden evoluutiosta, ja mistä voit löytää lisätietoa aiheesta. Kun kerran olet osaamaton, oppimaton, oppimiskyvytön, kykenemätön, typerä, tietämätön ja tietämättömyytesi himoissa piehtaroiva kretupelle, niin ongelma on sinussa yksin, ei muissa.Kysymys oli siis liian vaikea sinulle, selvä. Olisi sen voinut lyhyemmälläkin kaavalla ilmoittaa.
- ne syntyivät
Vanellus kirjoitti:
Jos haet tieteellistä selitystä asialle, niin sinun täytyy ensin riisua ne kreationismin valoaläpäisemättömän mustat silmälasit päästäsi ja katsoa maailmaa avoimin silmin.
Jo kysymyksessäsi "Kumpi ensin, uros vai naaras?" seisot nuo lasit päässä ja väännät todellisuuden kreationismin surkuhupaisaan muottiin. Aivan kuin jomman kumman olisi pitänyt putkahtaa tänne tuosta vain ennen toistaan, kuten eräässäkin 2000 vuotta vanhassa kirjallisessa tarukokoelmassa kerrotaan.siis evosadun mukaan hokkuspokkus yhtäaikaa. Jepjep :D
- LauriT
Tässä olisi video seksuaalisen lisääntymisen kehityksestä:
http://www.youtube.com/watch?v=1w0FiwfyUMM&feature=PlayList&p=0696457CAFD6D7C9&index=3
Älkää taas alkako vinkumaan, jos tarjoan videota selitykseksi. Voitte itse tarkistaa siinä esitetyt asiat, jos ei miellytä.- LauriT
Kannattaa ottaa ensin selville mitä meioosissa tapahtuu ja millaisia ovat haploidiset-ja diploidisetsolut. Helpottaa ymmärtämistä.
- tiedetään...
LauriT kirjoitti:
Kannattaa ottaa ensin selville mitä meioosissa tapahtuu ja millaisia ovat haploidiset-ja diploidisetsolut. Helpottaa ymmärtämistä.
Haploidit, diploidit ja meioosit tiedetään, mutta kukaan ei siis osaa vastata itse kysymykseen. No, se oli arvattavissakin.
- LauriT
tiedetään... kirjoitti:
Haploidit, diploidit ja meioosit tiedetään, mutta kukaan ei siis osaa vastata itse kysymykseen. No, se oli arvattavissakin.
Vastaus on videossa! Miksi minun pitäisi selittää sama asia omin sanoin (kuten informaatio-ketjussa) jos se kerran on siinä videossa kerrottu tarkemmin? Videon kuvauksessa on linkit siinä esitettyihin tutkimuksiin, joten jokainen voi ihan itse käydä lukaisemassa esitetyt väitteet ihan oikeasta tieteellisestä julkaisusta.
- selvä homma
LauriT kirjoitti:
Vastaus on videossa! Miksi minun pitäisi selittää sama asia omin sanoin (kuten informaatio-ketjussa) jos se kerran on siinä videossa kerrottu tarkemmin? Videon kuvauksessa on linkit siinä esitettyihin tutkimuksiin, joten jokainen voi ihan itse käydä lukaisemassa esitetyt väitteet ihan oikeasta tieteellisestä julkaisusta.
Kuka tahansa osaa linkittää youtuben pitkäveteisiä videoita, siihen ei paljoa älyä tarvita. On tässäkin keskustelupalsta; linkitetään youtubea kun ei osata vastata.
Riittää kun vastaat yhdellä sanalla - uros vai naaras? Jos se on aivan liikaa vaadittu, niin kerro edes missä kohtaa tylsää videotasi saamme vastauksen niin katson sen kohdan - ihan turhaa kuvitella että katson 6 min jotain ympäripyöreää paskanjauhantaa. - Raiko
selvä homma kirjoitti:
Kuka tahansa osaa linkittää youtuben pitkäveteisiä videoita, siihen ei paljoa älyä tarvita. On tässäkin keskustelupalsta; linkitetään youtubea kun ei osata vastata.
Riittää kun vastaat yhdellä sanalla - uros vai naaras? Jos se on aivan liikaa vaadittu, niin kerro edes missä kohtaa tylsää videotasi saamme vastauksen niin katson sen kohdan - ihan turhaa kuvitella että katson 6 min jotain ympäripyöreää paskanjauhantaa.Katso vaan se video. Se on melko hyvä kuitenkin. Se ei vie kuin kahdeksan minuuttia lyhyestä elämästäsi. Niin paljon tietoa siinä kuitenkin on, että ei sitä jaksa viestiin näpytellä.
Uros vai naaras? Tyhmä kysymys. Sukupuolet ovat monimutkainen asia. Evoluutio alkaa simppelistä. Eli kaksineuvoisuudesta. Tai siis solujen yhtymisestä. - niinpä niin
Raiko kirjoitti:
Katso vaan se video. Se on melko hyvä kuitenkin. Se ei vie kuin kahdeksan minuuttia lyhyestä elämästäsi. Niin paljon tietoa siinä kuitenkin on, että ei sitä jaksa viestiin näpytellä.
Uros vai naaras? Tyhmä kysymys. Sukupuolet ovat monimutkainen asia. Evoluutio alkaa simppelistä. Eli kaksineuvoisuudesta. Tai siis solujen yhtymisestä.Vai että oikein yhtäaikaa kehittyivät, niinpätietysti niinpätietysti, how convenient ;D Se olikin arvattavissa.
Ihanko totta, ovatko sukupuolet monimutkainen asia? :D Kiva että evohuttu tekee kaikesta kuitenkin ah niin simppeliä: naaras ja uros kehittyivät tietysti yhtäaikaa Voilà! - päästiin siitäkin ongelmasta :D - Apo-Calypso
niinpä niin kirjoitti:
Vai että oikein yhtäaikaa kehittyivät, niinpätietysti niinpätietysti, how convenient ;D Se olikin arvattavissa.
Ihanko totta, ovatko sukupuolet monimutkainen asia? :D Kiva että evohuttu tekee kaikesta kuitenkin ah niin simppeliä: naaras ja uros kehittyivät tietysti yhtäaikaa Voilà! - päästiin siitäkin ongelmasta :DJa mikä mahtaisi olla hihupellen arvio, ja millä perusteilla?
Tuo "tyhmiä kysymyksiä ei ole" vaatii korollaarin: "on vain pohjattoman tyhmiä kysyjiä".
Olet kirkuvilla mainosvaloilla, hulmuavilla banderolleilla ja marimbaorkesterilla koristettu tyyppiesimerkki. - Raiko
niinpä niin kirjoitti:
Vai että oikein yhtäaikaa kehittyivät, niinpätietysti niinpätietysti, how convenient ;D Se olikin arvattavissa.
Ihanko totta, ovatko sukupuolet monimutkainen asia? :D Kiva että evohuttu tekee kaikesta kuitenkin ah niin simppeliä: naaras ja uros kehittyivät tietysti yhtäaikaa Voilà! - päästiin siitäkin ongelmasta :DEt siis kuitenkaan katsonut sitä videota?
- en katsonut
Raiko kirjoitti:
Et siis kuitenkaan katsonut sitä videota?
1 min monotonista ja kaikin puolin ärsyttävää ääntä riitti.
- .........
Onko jumalalla uroksen vai naaraan lisääntymisvärkit vaiko kenties kummatkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242